Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wyślij odpowiedź

Re: Citroen C6

Nie, 06.03.2011, 12:56

A mi się wydaje, że wraz z wprowadzeniem DS5 odpuszczą sobie C6 ... ale to tylko moje domysły.

Re: Citroen C6

Nie, 06.03.2011, 15:43

PiasQ napisał(a):A mi siÄ™ wydaje, ĹĽe wraz z wprowadzeniem DS5 odpuszczÄ… sobie C6 ... ale to tylko moje domysĹ‚y.

nie wydaje mi się, DS5 będzie czymś w rodzaju BMW X6 tyle że mniejsze, ni pies ni wydra
swoją drogą Citroen nie spodziewał się aż takiego zainteresowania linią DS, dlatego wstępnie zapowiadał tylko 3 modele, teraz chodzą słuchy o DS2 i czymś naprawdę luksusowym :wink:

Re: Citroen C6

Nie, 06.03.2011, 18:16

Davin napisał(a):Citroen nie spodziewaĹ‚ siÄ™ aĹĽ takiego zainteresowania liniÄ… DS

Jak tak patrzÄ™ na ulicÄ™ miast to nie widzÄ™ tego wielkiego zainteresowania.
A tak swoją drogą też myślałem, że już z C6 dali sobie spokój. C6 tak jak i wcześniej u Renaulta model Vel Satis to raczej niewypał niż atak na klasę premium.

Re: Citroen C6

Nie, 06.03.2011, 19:50

specyfik napisał(a):
Davin napisał(a):Citroen nie spodziewaĹ‚ siÄ™ aĹĽ takiego zainteresowania liniÄ… DS

Jak tak patrzÄ™ na ulicÄ™ miast to nie widzÄ™ tego wielkiego zainteresowania.
A tak swoją drogą też myślałem, że już z C6 dali sobie spokój. C6 tak jak i wcześniej u Renaulta model Vel Satis to raczej niewypał niż atak na klasę premium.

mam rozumieć że Polska jest centrum wszechświata :>

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 9:47

jest cudny :D

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

allegro

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 11:09

Przesadziłeś z rozmiarem zdjęć. Ekran mi się ładnie rozjechał.

Ten egzemplarz juĹĽ jest trochÄ™ zmarnowany szczerze mĂłwiÄ…c. SzczegĂłlnie ta juĹĽ trochÄ™ zniszczona skĂłra.

Ogólnie C6 to stylowe, eleganckie, reprezentacyjne, wygodne francuskie wozidło.
Jednak ma jeden dość poważny problem- zawieszenie hydro. Bardzo delikatne i drogie w serwisie.

Traci na wartości bardzo szybko noi masakryczne koszta napraw zawieszenia hydro potrafią przyprawić o zawrut głowy a co 20.tys km trzeba coś wymienić. Koszt całego zawieszenia to 8900zł :/ poprostu współczuje tym co tyle zapłacą bo z czasem jest to nieopłacalne w tym aucie.


Jedni też narzekają na elektronikę, drudzy nic o tym nie piszą. Tak czy siak. Chciałbym mieć go w swoim garażu.

Dziwne, że on jest jeszcze produkowany patrząc na wyniki sprzedaży. Widać, że Francuzi nie chcą tak łatwo się poddać w tym segmencie i będą tak długo trzymać C6 aż pojawi się następca.

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 11:14

Mam ekran 23" i czasem gubię proporcje, a zdjęcia skradłem bezpośrednio z aukcji :P

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 14:45

Widzę RR, że też przeglądałeś oferty sprzedaży :D ... dla mnie samochód bajka, a zawieszenie, mimo, że drogie, to pod względem komfortu najlepsze na nasze drogi.

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 14:57

Przeglądałem, nie mogłem się oprzeć :P

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 17:35

Żeby wrzucić największego rzęcha z allegro :lol:
Ten egzemplarz w tej konfiguracji rzÄ…dzi:
http://otomoto.pl/citroen-c6-krajowy-ex ... 92896.html
lub ten:
http://otomoto.pl/citroen-c6-najbogatsz ... 55474.html
z tym, że jakby przyszło do kupna to nie wiem czy bym się zdecydował, znajomy za 70tys. kupił 5 letnie krajowe e320cdi zdecydowanie mniej stylowy ale też bardzo komfortowy samochód przy tym znacznie tańszy niż równoroczny porównywalny Citroen.

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 17:54

DĹĽony napisał(a):Ĺ»eby wrzucić najwiÄ™kszego rzÄ™cha z allegro :lol:
Ten egzemplarz w tej konfiguracji rzÄ…dzi:
http://otomoto.pl/citroen-c6-krajowy-ex ... 92896.html
lub ten:
http://otomoto.pl/citroen-c6-najbogatsz ... 55474.html
z tym, że jakby przyszło do kupna to nie wiem czy bym się zdecydował, znajomy za 70tys. kupił 5 letnie krajowe e320cdi zdecydowanie mniej stylowy ale też bardzo komfortowy samochód przy tym znacznie tańszy niż równoroczny porównywalny Citroen.


porównujesz większego i to sporo C6 do ciasnego BMW 3, gdzie tu sens gdzie logika? Zupełnie inna klasa, nisza. Łączy je chyba tylko to że oba mają 4 koła i kierownicę

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 18:21

Ale przecież tu była mowa o Mercedesie E a nie BMW 3 ;)

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 18:38

Grzyws napisał(a):Ale przecieĹĽ tu byĹ‚a mowa o Mercedesie E a nie BMW 3 ;)

zonk :lol: nie zwróciłem uwagi kompletnie ani na E ani na cdi :lol: w takim razie ok ma sens :wink:

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 21:42

DĹĽony napisał(a):http://otomoto.pl/citroen-c6-najbogatsza-wersja-gwarancja-C23355474.html


No, bardzo dużo widać na zdjęciach z tej aukcji. :roll:

Re: Citroen C6

Śro, 21.03.2012, 22:41

Zajebiście jest porównywać używane auto za 40k z tym za 140k

Sama C6 jest genialna. Wciąż mi się podoba, szkoda tylko że tak mało ich jeździ. Swego czasu w Hiszpanii można było kupić nową C6 z 3.0 HDI i pełnym wyposażeniem nawet z hydropneumatycznym zawieszeniem za 46.976 €

Re: Citroen C6

Czw, 22.03.2012, 6:25

Ten sam model, podobny rocznik-czemu nie? a pomarańczowa skóra + czarne nadwozie-bajka.
Swoją drogą aż spojrzałem na ogłoszenia C6 we Francji i tam za C6 z takim przebiegiem i rocznikiem trzeba zapłacić minimum 13tys. euro, ciekaw jestem czy handlarze to klepią bo części nie są raczej łatwo dostępne, bardziej obstawiam cofanie licznika.
Ciekaw jestem jaka jest realna cena transakcyjna w przypadku C6, obstawiam, że jakieś 100tys. zł mniejsza niż cennikowa :lol:
607 pod koniec sprzedawali po 120tys. zł a katalogowo też stała jakoś niebotycznie wysoko.
Mi też strasznie się podoba i żałuję, że nigdy nie będę go miał :(
teraz mnie na niego nie stać a za parę lat nie będzie już egzemplarzy które będą się nadawały do jazdy.
A pamiętacie jak Clarkson porównywał komfort zawieszenia C6 z e60?

Re: Citroen C6

Pią, 23.03.2012, 19:47

Wygląd tego samochodu to kwestia gustu, wcześniejsze wypowiedzi użytkowników z resztą potwierdzają to co napisałem kilka słów temu ;) natomiast ja należę do zwolenników designu C6. Podobają mi się te futurystyczne kształty. Poza tym miałem przyjemność prowadzić ten model na trasie, co prawda tylko 60 km, jednak bajecznie płynie po drodze, bardzo komfortowy środek transportu. Zdecydowanie wolałbym odbyć dłuższą trasę w Citroenie niż w E-Class W212 250CDI, który pod względem mocy porównywalny jest z C6 2.7 HDI V6, którym jeździłem. 204 KM to wystarczająca moc do tego samochodu, zbiera się dość przyjemnie, problemów z wyprzedzaniem nie ma, i dość łatwo go rozbujać do prędkości rzędu 200 km/h i więcej. Od siebie dodam tylko tyle, że polecam ten model z całego serca!

Re: Citroen C6

Nie, 25.03.2012, 4:15

morphy napisał(a):
(...)Jednak ma jeden dość poważny problem- zawieszenie hydro. Bardzo delikatne i drogie w serwisie. (...)



Koszt utrzymania takiego zawieszenia jest mniejszy niż sprężynowca ;) Powiedz mi które części w tym hydrowozie są delikatne?

Re: Citroen C6

Śro, 19.12.2012, 12:45

Wkrótce będzie poszukiwanym klasykiem, tym bardziej, że jest samochodem niezawodnym, szalenie komfortowym, designerskim, po prostu jedynym w swoim rodzaju. Wyprodukowano ich tylko 23.384 sztuki, a ostatni zjechał z taśmy zakładów w Rennes w dniu dzisiejszym. Historia Citroëna C6, następcy legendarnych modeli DS, SM i CX, właśnie się zakończyła, przynajmniej jako samochodu fabrycznie nowego.
To auto naprawdę wysokiej klasy. Reprezentant segmentu E, w chwili obecnej ostatni wśród marek francuskich (Peugeot 508 i Renault Latitude trudno zaliczyć do tej klasy, to raczej przedstawiciele wyrośniętych aut segmentu D), zapewnia nieziemski komfort podróży i wygląd całkowicie odmienny od tego, co prezentuje niemiecka, zachowawcza designersko konkurencja. Niestety o sukcesie handlowym C6 trudno mówić – jego rozwiązania najwyraźniej znowu wyprzedziły swoje czasy, a najwięcej fanów auto z pewnością miało wśród fanów marki, których – co tu dużo mówić – rzadko stać na topowe auta. C6 kosztowało bowiem od 45.000 euro (we Francji), a to niemała kwota.
W zamian otrzymywało się świetnie wyciszony samochód z najnowszą wersją znakomitego zawieszenia hydropneumatycznego, bogatym wyposażeniem seryjnym i niebagatelnym wyglądem. Niestety świat okazał się niegotowy na takie auto, zbyt designerskie na swoje czasy i skostniałą coraz bardziej Europę. Miano Starego Kontynentu nabiera ostatnio zupełnie – paradoksalnie – nowego znaczenia…
W ostatnim czasie produkcja C6 przypominała bardziej manufakturę, niż wielkoseryjną działalność. Dziennie bramy zakładu w Rennes opuszczało zaledwie 6-7 sztuk tego modelu. Dla porównania – z tej samej fabryki każdego dnia potrafi wyjeżdżać 440 Peugeotów 508. Owszem, tańszych, ale gabarytowo porównywalnych. Nawet w Polsce 508-ka sprzedaje się całkiem przyzwoicie, widuję tych samochodów naprawdę sporo i to z reguły na drogach krajowych, nie w Warszawie, w której bywam sporadycznie.
Citroën C6, to samochód, który już teraz jest legendą. Produkowane było od 2005 roku, a w międzyczasie zostało wybrane przez dwóch prezydentów Francji, Jacquesa Chiraca i Nicolasa Sarkozy’ego, jako oficjalne samochody Pałacu Elizejskiego.


http://francuskie.pl

Re: Citroen C6

Śro, 19.12.2012, 14:26

mam nadzieję że szybko pojawi się DS9 i będzie jego godnym następcą :)
Wyślij odpowiedź