Obecny czas: Śro, 22.11.2017, 2:47




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 
Reklama 

Lincoln Continental 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 3539
Miejscowość: Rzeszów
Post Lincoln Continental
Nie znalazłem tematu więc wrzucam.

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

_________________
^^


Wto, 19.09.2006, 15:38
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4464
Post 
Podoba mi sie ma ciekawy przĂłd.

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..."


Wto, 19.09.2006, 16:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
O jaaaa :mryellow: ale zajebista lans-fura 8)

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Wto, 19.09.2006, 17:10
Profil

Postów: 527
Miejscowość: ???Z miasta świateł drogowych>)
Post 
Prawdziwy amerykanski krazownik szos 8) tylko nie na nasze ceny paliw

_________________
No RWD ,No Fun >)


Wto, 19.09.2006, 18:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
1939-1948: Pierwsza generacja
coupé
Image
Image
(C) Wikipedia
cabrio
Image
(C) Wikipedia

1956-1957: Druga generacja (Mark II)
coupé
Image
(C) Wikipedia

Image
(C) Wikipedia

1958-1960: Trzecia generacja (Mk III, IV, V)
sedan
Mk IV
Image
Mk V
Image
cabrio
Mk V
Image
(C) Wikipedia

1961-1969: Czwarta generacja
sedan
1963:
Image
1965:
Image
cabrio
1961:
Image
1966:
Image
(C) Wikipedia
Cytuj:
[Czwarta generacja:]Lincoln, luksusowa marka koncernu Forda, w największym modelu Continental otrzymała całkowicie nowe, samonośne nadwozie. Ten krążownik szos produkowany był z nadwoziem limuzyny, jako coupé oraz cabriolet. Przednia oś była zawieszona niezależnie na wahaczach, z tyłu - tradycyjny, sztywny most napędowy. Monstrualny silnik widlasty o 8 cylindrach miał pojemność 7 l i moc 320 KM. Wałek rozrządu umieszczono tradycyjnie, w bloku silnika, którego pojemność zwiększono do 7,6 l a moc do 340 KM i była to w owym czasie największa jednostka napędowa montowana w seryjnym aucie.
Model ten zalicza się do aut, ktore zmieniły bieg historii, gdyż na bazie wersji cabrio czwartej generacji powstała limuzyna prezydenta USA - SS100X, w której 22 listopada 1963 r. zamordowany został Prezydent Stanów Zjednoczonych John F. Kennedy. Natomiast wersja limuzyny czwartej generacji wystąpiła w słynnym filmie "Dyskretny urok burżuazji".
Dane techniczne:
Okres produkcji: 1961-1969
Nadwozie: 4-drzwiowa limuzyna lub 2-drzwiowe coupé lub 4-drzwiowe cabrio
Silnik: V8, umieszczony z przodu
Pojemność skokowa: 7 l lub 7,6 l
Moc maksymalna: 320 KM lub 340 KM
Skrzynia biegĂłw: automatyczna 3-biegowa
Napęd: tylny
Długość: 5395 mm lub 5418 mm lub 5494 mm lub 5611 mm lub 5695 mm
Szerokość: 1996 mm lub 2024 mm
Wysokość: 1361 mm lub 1377 mm lub 1397 mm
Rozstaw osi: 3124 mm lub 3200 mm
Masa własna: 2300–2600 kg
Pojemność bagażnika: 439 L

1969-1971: Mark III
coupé
Image
(C) Wikipedia

1970-1979: PiÄ…ta generacja
coupé
1971:
Image
1978:
Image
sedan
Image
Image
(C) Wikipedia
Wersja coupé piątej generacji została szczegółowo zaprezentowana przez Sadka.

1972-1976: Mark IV
Image
Image
Image
(C) Wikipedia

1977-1979: Mark V
Image
(C) Wikipedia

1980-1983: SzĂłsta generacja
Image
(C) Wikipedia

1982-1987: SiĂłdma generacja
coupé
Image
Image

1984-1985: Mark VII
Image

mnie siÄ™ najbardziej podoba 1970-PiÄ…ta generacja w sedanie. Aczkolwiek 1965-Czwarta generacja fl w sedanie teĹĽ po byku :wink:


(C) Wikipedia
Samochody stulecia; Print Shops Prego, Warszawa, 2000


Ostatnio edytowany przez kulikowski, Nie, 04.12.2011, 23:15, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 09.02.2011, 2:55
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2013
Miejscowość: Białystok
Samochód: szwedzka cegła
Post Re: Lincoln Continental
Uwielbiam rocznik '63, potem to już równia pochyła :wink:

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.' - S. Lem


Czw, 10.02.2011, 23:34
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20725
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Lincoln Continental
Zgadzam siÄ™, ja teĹĽ uwielbiam tÄ… seriÄ™
Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Pią, 11.02.2011, 9:40
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
Mark II
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=lF38BFI6E7o

Produkowany w latach 1956-1957.

Okres produkcji: 1956-1957
Nadwozie: 2-drzwiowe hardtop-coupe
Silnik: V8, OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą, umieszczony wzdłużnie z przodu
Pojemność skokowa: 6030 ccm
Stopień sprężania: 10,0:1
Moc maksymalna: 221 kW (300 KM) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 563 Nm przy 3000 obr/min
Układ zasilania: gaźnik 4-gardzielowy
Skrzynia biegĂłw: automatyczna 3-stopniowa
Napęd: tylny (klasyczny)
Ogumienie: 8,0-15
Długość: 5547 mm
Szerokość: 1969 mm
Wysokość: 1430 mm
Rozstaw osi: 3200 mm
Masa własna: 2066 kg


(C) Conceptcarz.com
Histomobile.com
Motorbase.com
Flickr.com
Overdriveisnecessary.files.wordpress.com
Youtube.com


Pon, 05.12.2011, 0:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
1961 czwarta generacja:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

V8 7,0 l 319-324 KM


(C) Conceptcarz.com


Wto, 21.02.2012, 2:04
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
1972-1976: Mark IV
Image
Image
Image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

FILMY:
http://www.youtube.com/watch?v=3A2mogIQU4Y
http://www.youtube.com/watch?v=bkPmo4dw8dc

Cytuj:
Lincoln Continental Mark IV to luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Lincoln w latach 1972-1976. Dostępny był wyłącznie jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano silników V8 o pojemności 7,5 l. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Continental Mark V.

Producent: Ford Motor Company, Wixom, Michigan, Stany Zjednoczone
Okres produkcji: 1972-1976
Segment: F
Nadwozie: 2-drzwiowe, 6-miejscowe coupé
Silnik: 90° V8, OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą, umieszczony wzdłużnie z przodu
Pojemność skokowa: 5738 ccm
Ĺšrednica cylindra: 110,7 mm
Skok tłoka: 97,8 mm
Stopień sprężania: 8,0:1
Moc maksymalna: 149 kW (202 KM) przy 3800 obr/min
155 kW (211 KM) przy 4400 obr/min
163 kW (222 KM) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 458 Nm przy 2800 obr/min
477 Nm przy 1600 obr/min
488 Nm przy 2800 obr/min
Skrzynia biegĂłw: 3-biegowa automatyczna
Napęd: tylny
Długość: 5672 mm
Szerokość: 2027 mm
Wysokość: 1356 mm
Rozstaw osi: 3058 mm
Rozstaw kół przednich: 1603 mm
Rozstaw kół tylnych: 1600 mm
Masa własna: 2282 kg



(C) Flickr.com
Americandreamcars.com
Carblueprints.info
Conceptcarz.com
Youtube.com


Pon, 19.03.2012, 1:07
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
1964
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


(C) Conceptcarz.com


Śro, 11.04.2012, 15:56
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8522
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: Lincoln Continental
Ten model z 61' jest świetny :wink: Szczególnie zapadł mi w pamięć po Matrixie :wink:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Śro, 11.04.2012, 16:03
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
1981 Mark VI Designer Edition
Image
Image
Image
Image
Image


(C) Flickr.com


Pon, 09.07.2012, 18:34
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20725
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Lincoln Continental
Wulgarnie piękny, genialny

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Pon, 09.07.2012, 21:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6345
Miejscowość: Bielsko-Biała
Samochód: E36 318ti / 626 gf
Post Re: Lincoln Continental
Szanuje ten pojazd, totalnie antydynamiczny antysportowy woz. Zero sportu. Zero szybkosci. Zero emocji.

_________________
http://www.tanidrift.pl


Wto, 10.07.2012, 1:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lincoln Continental
ad. 1984-1992 Lincoln Continental mkVII

Image
Image
Image
Image
Image
Image


(C) Motoburg.com
Worldcarslist.com
blog.Hemmings.com
Autopolis.wordpress.com
Oldcars.livejournal.com
Forum-auto.com


Śro, 21.01.2015, 22:33
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20725
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Lincoln Continental
1957 Continental Mark II

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
motoexotica

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Pon, 22.08.2016, 9:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 219
Miejscowość: Europa
Post Re: Lincoln Continental
Takich fur Ludwig 16sty by się nie powstydził :)


Pon, 24.07.2017, 8:56
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com