Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wyślij odpowiedź

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 12:12

Haha, rok 2012 i takie problemy.
Polecam zobaczyc przyszlosc w Tesla S.
Image

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 13:11

O to chodzi! :mryellow:

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 15:14

Proszę mi się tu natychmiast odczepić od wnętrza. :mryellow: Jest świetne, tak samo jak nadwozie, które tylko kosmetycznie zmienili w stosunku do konceptu. Fantastyczny samochód - zgadzam się z johnym, że będzie to jeden z najwspanialszych supercarów jakie ujrzał świat! 8)

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 17:00

Aj, jacy wszyscy postępowi się zrobili :wink: Argument, że Tesla ma iPada na konsoli środkowej, to już Porsche też może mieć, bo mamy 2012 rok zniszczył :lol:

Mnie się to wnętrze nie podoba, bo nie można wszędzie pakować taczpadów. Ciekawi mnie, czy w słoneczny dzień, zakurzona i umazana paluchami dotykowa konsola środkowa będzie taka postępowo wygodna. IMO to bezsensowna pseudonowoczesność, producenci aut lepiej niech pozostaną przy normalnych konsolach środkowych. Nie jestem zacofany, ale próbowanie robienia ze świata wielkiego touchpada to przesada, niedługo aby spuścić wodę w toalecie będzie potrzeba 'slide to clean your water kloset' tuż obok miniaturki loga Facebooka. Chociaż już powstała aplikacja 'gdzie trafia moja kupa', więc obym nie wykrakał.

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 17:18

^^^^
swiete slowa!... tak swiete, az nie musze sie juz odzywac na ten temat :)

Jak sie jednak te dotykowe dziadostwa (oby nie) zadomowia na dobre, to bedziecie piali do tradycyjnych guzikow funkcyjnych! Ale wtedy nie bedzie juz tak dobrze... takie cuda beda tylko w bentleju!

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 21:25

Pewnie, że dotykowe wyświetlacze irytują ale auto jest zajebiaszcze, wnętrze nawiązuję do carrery gt tylko jest "trochę" nowocześniejsze. Jeździłbym, jeździłbym...

ps. najlepsza kiera ever :shock:

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 21:42

Tutaj masz rację, projekt konsoli środkowej czerpie bardzo dużo z Carrery GT :)

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 21.09.2012, 23:21

Świetne wnętrze! Porsche ma jednak jaja pod skrzydłami VW bo bałem się, że znów ujrzę deskę z 911-tki, a ty high tech na najwyzszym poziomie, szacunek! Z zewnątrz trochę zachowawczo, ale jako całość prawie doskonały.

Re: 2013 Porsche 918

Sob, 22.09.2012, 7:45

Są już jakieś dane techniczne, silniki czy coś ??? We wnętrzu jest fajnie ze smakiem ale nie powiem że z zewnątrz prezentuje się lepiej z dachem jak na wizji z autobilda.

Re: 2013 Porsche 918

Wto, 23.10.2012, 19:11

Do sieci wyciekła specyfikacja techniczna samochodu wraz z cenami wersji wyposażeniowych i dodatków. Wklejam info z polskiego portalu, a gdyby ktoś chciał bardziej zagłębić się w szczegóły, to można zrobić to tutaj :) :arrow: http://www.rennteam.com/forum/thread/20 ... #p20458869 [uprzedzę od razu, że w źródle błędnie podano łączną moc zespołu napędowego, 595 to wartość w kW, a nie jak tam napisano w hp]

Premiera Porsche 918 będzie bez wątpienia jednym z ważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych nadchodzącego roku. Dziś rano do Sieci trafiła pełna oficjalna specyfikacja techniczna auta wraz z cenami wersji wyposażeniowych oraz dodatków. Nowy supersamochód marki ze Stuttgartu nie kryje już żadnych tajemnic.

Porsche 918 staje się jedną z bardziej wyczekiwanych premier przyszłego roku. Hybrydowy supersamochód ze Stuttgartu w salonach będzie można najprawdopodobniej oglądać w wersji produkcyjnej dużo wcześniej od głównych konkurentów: Ferrari F70 i McLarena P1. Podczas prac nad samochodem producent nie starał się ukrywać swojego dzieła – wręcz przeciwnie – dzielił się detalami dotyczącymi swoich prototypów. Jak na złość informacje, które Porsche próbowało ukryć przed opinią publiczną wyciekły do Sieci dziś rano.

Po maską nie ma dużych niespodzianek. 918 będzie napędzane 4,6-litrowym silnikiem benzynowym wspomaganym przez dwie jednostki elektryczne. V-ósemka będzie rozwijać moc około 600 KM i 500 Nm momentu obrotowego, który będzie przenoszony na koła tylne. W napędzaniu tylnej osi Porsche 918 wspomoże 131-konny silnik elektryczny a koła przednie w ruch wprawi podobny motor o mocy 117 KM. Moc całego układu to minimum 806 KM a moment obrotowy wynoszący 780 Nm będzie dostępny już od 1000 obr./min.

Za przeniesienie napędu będzie odpowiedzialna 7-biegowa przekładnia PDK. Hamulce węglowo-ceramiczne o średnicy 410 mm z przodu (6-tłoczkowe) i 390 mm z tyłu (4-tłoczkowe) będą montowane seryjnie wewnątrz 20- i 21-calowych kół. Porsche 918 będzie ważyć 1700 kg. Jak przystało na nowoczesny samochód wyścigowy na liście wyposażenia seryjnego nie mogło zabraknąć szeregu elektronicznych pomocników kierowcy. Moim zdaniem delikatnym nieporozumieniem jest jednak umieszczenie w takim samochodzie systemu Auto-Start-Stop.

Cena może przyprawić o zawrót głowy nawet osoby zainteresowane kupnem Porsche 918. Podstawowa odmiana wyposażona m. in. 7-calowy dotykowy wyświetlacz na konsoli centralnej i 11-głośnikowy zestaw Hi-Fi będzie kosztować dokładnie 768 026 euro. Jeżeli właściciel zdecyduje się na pakiet Weissach będzie musiał liczyć się z kosztem 839 426 euro. Wtedy w miejsce skórzanych foteli trafią ognioodporne kubełki z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa, lakier zastąpi plastikowa folia a zamiast panelu klimatyzacji kierowca będzie oglądał karbonową zaślepkę. Producent zapewnia jednocześnie, że na życzenie klienta brakujące wyposażenie (klimatyzacja, zestaw Hi-Fi, dywaniki) nieodpłatnie może ponownie znaleźć się na swoim miejscu.

Kosmiczne ceny dotyczą również wyposażenia dodatkowego. Charakterystyczny lakier znany z koncepcyjnego Porsche 918 to wydatek rzędu 47 600 euro a pokrycie nadwozia folią ochronną dodatkowo 11 900 euro. Alufelgi wykonane ze stopów magnezu kosztują 59 500 euro (gratis przy zakupie pakietu Weissach) a system szybkiego ładowania baterii to kolejne 20 230 euro. Ceny są mocno niepokojące, jednak o absurd zakrawa płacenie ponad 6 500 euro za możliwość odbioru auta w Lipsku czy zestaw pięciu walizek za 17 731 euro.

C: autokult.pl

Re: 2013 Porsche 918

Śro, 24.10.2012, 21:21

wojtas23 napisał(a):11-głośnikowy zestaw Hi-Fi
Widać koncentrują się na najpotrzebniejszych i dodoatkach...

Re: 2013 Porsche 918

Nie, 28.10.2012, 9:25

wojtas23 napisał(a): Alufelgi wykonane ze stopów magnezu kosztują 59 500 euro
:roll: :roll:
Swietny jest ten Porsche

Re: 2013 Porsche 918

Nie, 28.10.2012, 17:20

Nie, nie nie... znowu ekran zamiast konsoli. Nie podoba mi się ten badziew , który na pewno przyciągnie 60% klientów . A jak popsuje się w drodze albo nieuważna paniusia rozleje kawkę? Ekran owszem, ale nie na całą konsolę środkową! Pewne elementy powinny być sterowane w tradycyjny sposób.

Re: 2013 Porsche 918

Pon, 19.08.2013, 22:07

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Źródło: autoblog.com

Re: 2013 Porsche 918

Wto, 20.08.2013, 7:34

Te nakładki domontowane do tylnego zderzaka to rozumiem jedna z (drogich) opcji? ;) Na oficjalnych zdjęciach nie było też tego dużego karbonowego tylnego spoilera. Imo całościowo bardzo ładnie się prezentuje, a pokrywa silnika jest wręcz cudna. :)

Re: 2013 Porsche 918

Wto, 20.08.2013, 22:00

Na zdjęciach jest wersja przedprodukcyjna co oznacza, że może się jeszcze trochę różnić ;)

Re: 2013 Porsche 918

Czw, 05.09.2013, 15:31

Swietna maszyna, robi wrazenie, ale po pierwszych konkretnych danych czuje sie troche rozczarowany. To, ze te Porsche bedzie wolniejsze na prostych od Ferrari czy McLarena to nie jest duza ujma. Ale jest tez sporo wolniejsze na torze. Okrazenie Nurburgringu pokonalo w czasie 7:14, czyli w sumie tak samo szybko jak znacznie mniej wyrafinowany Dodge Viper ACR lub znacznie slabszy i wolniejszy LF-A Nurburgring Package.
http://www.motorauthority.com/news/1079 ... 4-official
Dla porownania McLaren P1 oficjalnie osiagnal czas 7 min. 4s. Brytole jednak wciaz pracuja nad poprawieniem czasu, chca zejsc do 6 minut. Podejrzewam, ze Laferrari pokona oba te auta i bedziemy mieli pierwsze 6 min. w seryjnym samochodzie na Nurburgring.
http://www.v10.pl/McLaren,P1,nieoficjal ... 03052.html

Re: 2013 Porsche 918

Pią, 06.09.2013, 11:47

el_Presidente napisał(a):Swietna maszyna, robi wrazenie, ale po pierwszych konkretnych danych czuje sie troche rozczarowany. To, ze te Porsche bedzie wolniejsze na prostych od Ferrari czy McLarena to nie jest duza ujma. Ale jest tez sporo wolniejsze na torze. Okrazenie Nurburgringu pokonalo w czasie 7:14, czyli w sumie tak samo szybko jak znacznie mniej wyrafinowany Dodge Viper ACR lub znacznie slabszy i wolniejszy LF-A Nurburgring Package.
http://www.motorauthority.com/news/1079 ... 4-official
Dla porownania McLaren P1 oficjalnie osiagnal czas 7 min. 4s. Brytole jednak wciaz pracuja nad poprawieniem czasu, chca zejsc do 6 minut. Podejrzewam, ze Laferrari pokona oba te auta i bedziemy mieli pierwsze 6 min. w seryjnym samochodzie na Nurburgring.
http://www.v10.pl/McLaren,P1,nieoficjal ... 03052.html



Tak to jest, gdy za rozwoj auta odpowiada Wojewodzki :twisted:

Re: 2013 Porsche 918

Pon, 09.09.2013, 22:24

Image
Image
Image
Image
Image
Image

To są pierwsze oficjalne foty, o dziwo.

źródło: ams

Re: 2013 Porsche 918

Wto, 10.09.2013, 7:28

Prawdziwy supercar. Można się czepiać ekranów i innych szczegółów ale myślę, że każdy tu obecny gdyby dostał możliwość zrobienia tym północnej pętli, popuściłby z wrażenia :twisted:
btw fajne malowanie "wersji torowej"
Wyślij odpowiedź