Zdjęcia szpiegowskie i wizje modeli przedprodukcyjnych
Śro, 20.02.2013, 8:52
Na pierwszy rzut oka może być zgrabny sedan
Śro, 20.02.2013, 10:24
Następca Lancera? ;D
Śro, 20.02.2013, 10:34
Wydaje mi się, że to będzie taka pomniejszona Impala
Śro, 20.02.2013, 10:42
A co to takie spuchniete...?
Proporcje IMO wyraznie gorsze niz obecnie.
- strasznie duzo blachy na drzwiach + naprawde male okienka.
- krotka maska, pochylona praktycznie pod tym samym katem co szyba - jak w jakiejs tfu Tojocie czy Civicu...
- wyglada wasko
- zatracono ten fajny plaski "look" typowy dla wiekszych sedanow i teraz wyglada to jak przykrotka piramidka.
Nie, 24.02.2013, 4:17
okol, Ty patrzysz na jakieś inne (lub zniekształcone) zdjęcia? Pochylenie maski wg mnie całkowicie inne, nie jest za krótka. Wąsko? Chyba, jak się zwęży zdjęcia ... Piramidka? Właśnie tutaj wygląda dosyć płasko ...
Nie, 24.02.2013, 18:17
Z proporcjami zdjec wszystko u mnie ok.
Teraz przyjrzalem sie im jeszcze raz i wnioski mam dokladnie te same. Tylnie szyby w drzwiach sa 2-2,5 raza nizsze niz panel drzwiowy, maska jest krotsza niz przednia szyba, a przy tym katy ich pochylenia sa zblizone... No nie wiem, do czasu nowych zdjec zdania nie zmieniam, choc nie twierdze tez, ze wyglada tragicznie, bo jednak mimo zachwianych proporcji troche to przypomina s40 II (co jest IMO zaleta).
Śro, 12.06.2013, 9:50
Wizja z Carscoopa. W sumie ladny ale podtrzymuje to co pisalem powyzej...
Co to za dziwna moda na robienie z sedanow jednobrylowcow z krotkim i mocno pochylonym przodem (na styl amerykanskiego civica czy nowej Corolli)...
duze:
http://lh5.ggpht.com/-6yQGoJdm9lQ/Ube-Y ... ops111.jpg
Śro, 12.06.2013, 13:50
Bardzo podoba mi się ta moda, dzięki temu sylwetka zyskuje na dynamiczności i smukłości
Śro, 12.06.2013, 13:59
no jasne... tym tropem VAN-y musza byc strasznie dynamiczne
Śro, 12.06.2013, 14:15
Michae napisał(a):smukłości
wat
Jak dla kogoś napompowane buły są smukłe to ja nie wiem.
Śro, 12.06.2013, 16:40
Są smukłe, a
bardziej smukłe to dwie różne rzeczy. Vany to zupełnie inna para kaloszy, nie wiem skąd ten przykład
Póki co taki zabieg w Civiku i Corolli nie zaszkodził, wręcz zadziałał na plus, bo nie wyobrażam sobie zwłaszcza Civika z wyraźnie zaznaczoną pierwszą bryłą
Śro, 12.06.2013, 16:59
Przeciez w tych wynalazkach niedlugo tyl bedzie dluzszy niz przod... Nie wiem jak mozna nie widziec ze wyglada to pokracznie.
A o vanie napisalem bo skracanie przodu, zrownywanie kata pochylenia maski z katem pochylenia przedniej szyby to wlasnie typowo vanovate podejscie.
Śro, 12.06.2013, 17:43
Nie wiem co będzie, póki co w przypadku Civika i Corolli takie rozwiązanie jako jedyne nie powoduje tragedii.
Czw, 13.06.2013, 10:50
Kwestia gustu, mnie też się taki styl podoba.
Śro, 21.08.2013, 20:19
2015... i to pewnie II polowa?
Tyle czasu juz tym jezdza, nawet widac ze detale wnetrza juz w miare dograne... Widac za dlugo sie grzebali z hatchem i kombiakiem obecnej wersji zeby tak szybko wprowadzic kolejna generacje.
Śro, 21.08.2013, 20:42
Wiele premier się opóźnia, by nie wystartować w kryzysie. Sprzedają się, paradoksalnie, samochody wyższych klas, a nie średniaki.
Śro, 21.08.2013, 21:38
RR ltd Co. napisał(a):Sprzedają się, paradoksalnie, samochody wyższych klas, a nie średniaki.
A to nie jest żaden paradoks
Bogatych nie dotyka kryzys tak jak "mniej zamożnych"
Przecież jak fabryka słabo przędzie to zwolnią 10 pracowników a dyrektor dostanie premię za walkę z kryzysem
To widać też w statystykach sprzedaży aut luksusowych. Przecież takie LaFerrari to się sprzedało zanim zostało pokazane
Czw, 22.08.2013, 6:12
To JEST paradoks w myśleniu nauk ekonomicznych, tzw.
Efekt Veblena
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.