Samochody zabytkowe oraz te nieco młodsze, kultowe "Evergreeny" i kandydaci na nie
Wyślij odpowiedź

Re: 1957-1980 Syrena 100-105

Czw, 07.06.2012, 20:08

A np. Lublin?

Re: 1957-1980 Syrena 100-105

Nie, 10.06.2012, 22:57

:!: Syrena była produkowana do 1983 r. a nie do 1980 :!:

Re: Fajne reklamy samochodów

Śro, 09.10.2013, 23:04

http://www.youtube.com/watch?v=efj7in_g ... bedded#t=0
Nie wiedziałem gdzie to dać, ale miło się ogląda.

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Czw, 10.10.2013, 8:02

Dzięki za wrzutę, niecierpliwie czekałem na ten odcinek :)
Chyba tu lepiej pasuje :>

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Czw, 10.10.2013, 13:50

Dzięki za ten odcinek :mryellow: Już się bałem, że nie obejrzę w piątek o 18 :wink: Fajny pomysł aczkolwiek to malowanie mnie nie przekonuje :?

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Czw, 10.10.2013, 15:30

Bardzo udana sztuka wyszła z tej Syreny. Dla mnie z malowaniem jest zupełnie na odwrót - dobry pomysł. Podkreśla pochodzenie, idealnie pasuje do wnętrza no i poza tym biel i czerwień to dla mnie barwy, które się lubią.

P.S. Fajną koszulkę sobie sprawił Ed.

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Pią, 11.10.2013, 2:10

105tka miała 40 KM, a nie 34 jak podał właściciel :roll:

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Pią, 11.10.2013, 11:17

http://krecik6667.wrzuta.pl/audio/7VYGT ... y-_syrynka

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Śro, 16.10.2013, 9:31

Miałem kiedyś Syrenę 105 lux w kolorze kości słoniowej. Były w niej niezapomniane imprezy pod blokiem ... eh to były czasy :D
A co do malowania to mi się bardzo podoba.

Re: 1957-1983 Syrena 100-105

Nie, 24.03.2024, 19:02

67 rocznica uruchomienia produkcji samochodu FSO Syrena - 20 marca

Image Facebook.com/Oldpass.com
67 lat temu (20.03.1957) rozpoczęto seryjną produkcję Syreny.

Od 1957 do 1972 roku w Fabryce Samochodów Osobowych #FSO w Warszawie, a od 1972 do 1983 roku w Fabryce Samochodów Małolitrażowych FSM w Bielsku-Białej wyprodukowano 521 311 egzemplarzy prawdziwie polskiego samochodu osobowego.

Syrena była autorską konstrukcją zespołu polskich inżynierów kierowanego przez inż. Karola Pionniera.
Za konstrukcję dwucylindrowego, dwusuwowego silnika odpowiadał inż. Ferdynand Bluemke.


(C) Facebook.com/Oldpass.com
Wyślij odpowiedź