Obecny czas: Czw, 28.03.2024, 9:39




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
AMZ CitySmile (CS10LF) 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post AMZ CitySmile (CS10LF)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Cytuj:
Specjalizująca się w produkcji zabudów i pojazdów specjalnych firma AMZ Kutno zaprezentowała 8. czerwca swój najnowszy produkt –niskopodłogowy autobus miejski klasy maxi o nazwie City Smile CS12LF. To także prezent na 12-lecie firmy. Zanim przejdziemy do opisu pojazdu warto podkreślić, że w prezentacji premierowego modelu, a także w degustacji urodzinowego tortu wzięło udział ok 600. zaproszonych gości. Wśród nich byli miejscy przewoźnicy, a także przedstawiciele wojska, samorządów, producenci komponentów i pojazdów. Oczywiście najważniejszym VIP-em był wicepremier i minister gospodarki Waldemar Pawlak, który w tracie przemówienia pogratulował AMZ ciągłego rozwoju i tworzenia nowych miejsc pracy, w tym także wśród polskich kooperantów. Następnie zasiadł za kierownicą City Smile i odbył pierwszą przejażdżkę autobusem (jak twierdzą świadkowie –tylna krawędź autobusu o milimetry minęła słupek wyjazdowej bramy). To pokazuje, że prowadzenie pojazdu nie jest trudne i wystarczą tutaj podstawowe umiejętności plus odrobina skupienia.
AMZ C12LF –jeszcze jako niespodzianka AMZ C12LF –już po oficjalnym okryciu i poświeceniuWaldemar Pawlak na tle AMZ C12LFTwórcy projektu AMZ C12LF –od lewej: Damian Talar, dyrektor działu autobusowego AMZ, Dariusz Fabisiak, wiceprezes Zarządu AMZ i Cezary Kolanowski, dyrektor działu Zabudów Medycznych AMZ
City Smile CS12LF to dwunastometrowy, niskopodłogowy autobus miejski, zaprojektowany z myślą przede wszystkim o średnich i mniejszych przewoźnikach, którzy także poszukują nowoczesnych pojazdów, ale i o bardziej przystępnej cenie. Pierwsze przymiarki AMZ do stworzenia własnego „prawdziwego”autobusu należy upatrywać już w 2008 r., kiedy firma pozyskała unijne fundusze do rozbudowę zakładu. Wówczas wybudowano nowoczesną halę, gdzie dziś produkowane są właśnie autobusy City Smile. Następnie zarząd firmy z prezesem Jarosław Stachowski podjął decyzję o podjęciu przygotowań do produkcji autobusów miejskich, szukając na rynku luki, która powstała po upadku m.in. Jelcza i problemach innych producentów. „Kropkę nad i”postawiło zatrudnienie Damiana Talara, który wcześniej przez 5 lat pracował w dziale konstrukcyjnym Solaris Bus &Coach. Był tam m.in. odpowiedzialny za stworzenie serwisu autobusów Urbino w Dubaju, a także za rynkowe adaptacje autobusów. W 2010 r. opuścił zakład w Bolechowie i po krótki epizodzie w Solbusie stworzył od postaw autobusowy dział konstrukcyjny w AMZ. Trzeba tutaj podkreślić, że firma z Kutna od dawna miała aspirację stworzenia własnego autobusu. Obok masowo produkowanych minibusów na bazie furgonów IVECO, Mercedesa czy Volkswagena, firma tworzyła też własne konstrukcje –Ramzara na bazie IVECO (klasa mini) i Boomeranga na bazie Renault Midlum (klasa midi). Do tego dodajmy również wyjątkową zabudowę ambulansu na Mercedes-Benz Tourino. Być może nie odniosły one sukcesu rynkowego, ale są dowodami na to, że firma nie chciała poprzestać tylko na konwersjach i posiadała własne, spore ambicje.
I właśnie te doświadczenia oraz ogromną praktykę w zakresie konstrukcji wojskowych i specjalnych, wykorzystał Damian Talar, który stworzył w Kutnie biuro konstrukcyjne, zatrudniające łącznie 7 osób. Ich pierwszym zadaniem było ogłoszenie przetargu na opracowanie stylistyki zewnętrznej i wewnętrznej autobusu. Designerom udzielono minimalnych informacji technicznych, a pożądany kierunek stylistyki został zdefiniowany hasłem „szklany autobus dla szklanego miasta”.
AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku
Designerzy z Poznania
Nieoczekiwanie designerski konkurs wygrała agencja reklamowa SOUL&MIND z Poznania, które ma spore doświadczenie w kreowaniu marki, natomiast było to jej pierwsze zlecenie z branży motoryzacyjnej. Ten brak firma przekuła na swoją korzyść, tworząc odważny i nowatorski projekt, który na pewno charakteryzuje się świeżym spojrzeniem na stylistykę miejskiego autobusu. Co warto podkreślić –całość powstała w rekordowo krótkim okresie czasu. W niecały rok od startu projektu gotowy pojazd wyjechał przez bramę zakładu w Kutnie. To rekord! Oczywiście nie wszystkie założenia stylistów zostały zrealizowane w zderzeniu z „twardą, techniczną rzeczywistością”, jak też szczupłość czasu nie pozwoliła bardziej precyzyjnie dopracować pewnych detali, tym niemniej owoc ich pracy jest naprawdę godny pochwały. To aktualnie najsilniejszy atut nowego autobusu. Podoba nam się jego uśmiechnięta ściana przednia z falowaną, dolną krawędzią szyby;lekko muskularny dolny pas z fajnie wkomponowanym w atrapę chłodnicy logo AMZ oraz wygięte w łuk przednie światła (wykonane w technologii LED). Na uwagę zasługuje też górna krawędź przodu pojazdu, gdzie mamy ciekawy, środkowy element zdobniczy, który być może w przyszłości zostanie wykorzystany do zabudowy klimatyzatora. Także tylna pojazdu tworzy zwartą, korespondującą z przodem formę, która na pewno przykuje uwagę stojących za autobusem kierowców samochodów. Natomiast prawdziwym popisem designerów są boczne ściany konstrukcji, gdzie mamy finezyjnie poprowadzone przetłoczemnie (przechodzące w okleinę) –chciałoby się, powiedzieć miejską „la linea”–ciągnące się symetrycznie od górnej krawędzi dachu przy przednich drzwiach poprzez zejście do dolnej krawędzi środkowych drzwi po ponowne wejście na dach przy drzwiach tylnych. Dzięki temu osiągnięto wizualną lekkość konstrukcji, a także wrażenie zaproszenia do środka. Taki zabieg wpisuje się w najlepsze dokonania hiszpańskich stylistów (Castrosua), włoskich (Bredamenarinibus), a także niemieckich (Setra, Neoplan), którzy wymyślili i docenili siłę zdobniczych listew, łamiących prostokątne kształty. Oczywiście, pojazd jednym będzie się podobał, a innym nie (ktoś już wspomniał o wrażeniu „opadającej wargi”z przodu). To po prostu kwestia gustu. Nam z zewnątrz desgin City Smile bardzo się podoba i naprawdę możemy być dumni, że mamy takich stylistów w Polsce.

Cummins sercem City Smile
Na początek podstawowe wymiary City Smile. Długość CS12LF to 12 000mm, szerokość 2550 mm, wysokość 3100 mm (z klimą), rozstaw osi 5950 mm, zwis przedni 2800 mm i zwis tylny 3250 mm. Konstrukcja CS12LF bazuje na strukturze samonośnej, wykonanej z otwartych profili stalowych (1.4003). Zdaniem Damiana Talara, odpowiednio zaprojektowany szkielet oraz szerokie użycie laminatów i płyt z dibondu przyniósł zaskakująco niską masę własną pojazdu, wynoszącą zaledwie 10 500 kg! Wysuwane na zewnętrz drzwi (poza przednimi) firmy Ventura, które także dobrze pasują do zewnętrznej stylistyki pojazdu, gwarantują szerokość czynną na poziomie 1200 mm. Mogą one występować w układzie 2-2-2 lub 2-2-0. W układzie napędowym zamontowano 6-cylindowy silnik Cummins ISB EEV 300 o pojemności 6,7 l i mocy aż 300 KM. To pierwsza tej mocy jednostka napędowa zastosowana w polskim autobusie, osiągająca maksymalny moment napędowy 1100 Nm przy obrotach w zakresie 1100-1900. Przypomnijmy, że amerykańskie silniki spełniają normę EEV bez filtra czarek stałych i występują w czterech zakresach mocy: 225, 250, 285 i 300 KM. W komorze silnika zastosowano system ppoż firmy DAFO. Alternatywnie klient może zażyczyć sobie silnik DAF PR o pojemności 9,2 litra. W układzie przeniesienia napędu mamy 5-stopniowy automat Voith 854.5. Także oś tylna i przednia to doskonale znany w Polsce standard: ZF AVN 132/80 plus ZF RL75 EC (niezależna). Generalnie marki innych komponentów zastosowanych w City Smile (m.in. ECAS i EBS firmy Wabco, hamulce Knorr, CAN-bus i Kibes 32 VDO) gwarantują ich wysoką jakość.
Pojemność pasażerska CS12LF wynosi 105 pasażerów, w tym 31 może zająć miejsca siedzące. Tutaj także warto pochwalić premierowy autobus za liczbę foteli dostępnych z poziomu niskiej podłogi. Jest ich aż 8. Co do stanowiska kierowcy to mamy tutaj klasyczne rozwiązania: deskę VDO Continetnal plus zlokalizowane u góry panele obsługowe: klimatyzacji (Konvecta z kompresorem zabudowanym na silniku), informacji pasażerskiej (Mobitec) oraz podgląd monitoringu z kamerą cofania. Na plus można zapisać bardzo wygodny fotel ISRI (z funkcją wentylacji placów), a na minus brak schowków dla kierowcy i dość wątpliwej wytrzymałości boczną szybę, która oddziela kierowcę od pasażerów. Polska rzeczywistość nie pozostawia złudzeń –ta bariera musi być solidna.
AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku AMZ C12LF –najważniejszy tegoroczny debiut na polskim rynku
Czy powstanie rodzina City Smile?
Jeżeli chodzi o pokazany prototyp CitySmile to w najbliższym czasie –jeszcze w czerwcu –ma się on udać na testy zmęczeniowe, które zostaną przeprowadzone w Polsce. Niewykluczone, że trafi on także na specjalny tor w Hiszpanii. Równolegle będą wykonywane wszystkie odbiory i ostatecznie homologacja. Przewiduje się, że początkowo zostanie wykonana pre-seria ok. 30 autobusów, aby już w przyszłym roku wystartować z seryjną produkcją. W tym czasie będzie powstawać także cała rodzina City Smile. W najbliższym czasie ma się ona powiększyć o model 10-metrowy i elektrobus (na razie nie wiadomo w jakim rozmiarze). Zdaniem AMZ technologia hybrydowa jest ślepym zaułkiem i nie ma sensu w nią wchodzić. Jak widać plany producenta z Kutna są ambitne i mocno naładowane młodzieńczą energią. Oby wytrzymały z zderzeniu z twardą rzeczywistością rynkową, gdzie okres unijnej hossy na autobusy miejskie powoli się kończy. Tutaj warto wspomnieć, że firma zamierza wykorzystać do działań sprzedażowych zarówno polską sieć handlowców (trzech sprzedawców AMZ + zewnętrzni dilerzy) oraz zagraniczną siatkę, zajmującą się obecnie bardziej zabudowami medycznymi i wojskowymi. Co warto podkreślić - jest ona także aktywna w krajach Bliskiego Wschodu. Jak na razie jednak najważniejszym wyzwaniem konstruktorów i pracowników AMZ jest zebrać jak najwięcej uwag dt. City Smile i szybko wdrożyć konieczne zmiany. Tak aby na planowanych pokazach w Kielcach i Kortrijk (światowa premiera) zaprezentować kompletny autobus, pozbawiony najważniejszych „niemowlęcych chorób”. Trzymamy kciuki. Początek jest dobry, teraz trzeba dopracować resztę pojazdu, aby stała się równie dobra jak jego design. Pamiętajmy, że miejscy przewoźnicy patrzą przede wszystkim „jak autobus jeździ”, a dopiero potem na jego wygląd.

infobus.pl

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Sob, 05.11.2011, 15:18
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: AMZ CitySmile
Moim zdaniem zapominają przy projektowaniu tego typu pojazdach o tym, że w większości wypadków służą one za duże powierzchnie reklamowe. Przy takich autobusach reklama idzie na okna i potem w środku jest jak w krypcie.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Sob, 05.11.2011, 15:26
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: AMZ CitySmile
Ice napisał(a):
Przy takich autobusach reklama idzie na okna i potem w środku jest jak w krypcie.

Akurat latem to plus, bo nie grzeje tak mocno słońce i jest przyjemniej :wink:
Ogólnie nie wygląda źle, chociaż trochę mało nowoczesny przód. Fajna linia boczna i drzwi otwierane na zewnątrz :wink:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Sob, 05.11.2011, 18:09
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 11
Post Re: AMZ CitySmile
"Akurat latem to plus, bo nie grzeje tak mocno słońce i jest przyjemniej :wink: "
Własnie zalezy od reklamy :) jak reklama będzie ciemna [czarna etc] to będzie jeszcze bardziej przyciągać słońce.\

A co do przodu to on ma specjalnie taki "uśmiechowaty" przód, w końcu go ochrzcili mianem CitySMILE :) u nas by się przydały takie uśmiechy na smutnych polskich drogach


Wto, 08.11.2011, 12:49
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: AMZ CitySmile
fotele wyglÄ…dajÄ… na bardzooo twarde


Pią, 11.11.2011, 21:28
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Testy w Warszawie
Image

Image

Image

Image

Image
phototrans.eu

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 25.06.2012, 21:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Ale straszydło. Kolejny przykład marnego stylisty, który za bardzo chciał być awangardowy i oryginalny, nie potrzebnie szaleć. Zwłaszcza, że to Avtobus.

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Wto, 26.06.2012, 12:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Ale tandetne kasowniki mają w tej Warszawce...


Śro, 27.06.2012, 9:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Tak bardzo w tym Lublinie macie źle, że musisz pisać 'Warszawka'?

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Śro, 27.06.2012, 11:41
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Ciekaw jestem, jakie wymuskane kasowniki mają w Lublinie :mryellow:

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 27.06.2012, 11:49
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Cytuj:
Ciekaw jestem, jakie wymuskane kasowniki mają w Lublinie


Odp
Image

źródło:
rg.com.pl

Cytuj:
Tak bardzo w tym Lublinie macie źle, że musisz pisać 'Warszawka'?


Nie łatwo jest wytrzymać kiedy 300km dalej zarabiają dużo więcej


Czw, 28.06.2012, 19:07
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
To pojedź 300 km dalej.

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Czw, 28.06.2012, 22:40
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Zastanawiam się co może w kasowniku być tandetnego czy też ekskluzywnego... :lol:

Cytuj:
Nie łatwo jest wytrzymać kiedy 300km dalej zarabiają dużo więcej


Dlatego też tyle ludzi tam jedzie za pracą i ty też możesz. Tylko się nie zachłyśnij, jak zobaczysz, że za wyższymi zarobkami idą jeszcze wyższe koszty życia.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Czw, 28.06.2012, 22:55
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Życia, jak życia, bo można i tu i tam się zaopatrywać w Biedrze. Za to mieszkania maja straszne ceny :shock:

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 29.06.2012, 5:51
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Cytuj:
Podczas targów w Hanowerze o historii powstania pierwszego elektrobusu AMZ –CS10E oraz o dalszych, elektrycznych planach firmy na przyszłość rozmawiamy z Jarosławem Stachowskim, prezesem zarządu AMZ –KUTNO Sp. z o.o.
Oto co nam powiedział:
InfoBus.pl: Jak doszło do powstania pierwszego elektrobusu AMZ?
Jarosław Stachowski, prezes zarządu AMZ –KUTNO Sp. z o.o.: Od momentu pojawiania się projektu niskopodłogowego autobusu miejskiego AMZ City Smile byliśmy przekonani, że dalszym krokiem po wersjach z silnikiem Diesla będzie wariant elektryczny, czy to w wersji trolejbusu czy elektrobusu. Naszym zdaniem pojazdy hybrydowe to ślepy zaułek motoryzacji i zdecydowanie lepiej zrobić większy krok i postawić na opracowanie konstrukcji w 100% zasilanej energią elektryczną niż na siłę łączyć silnik wysokoprężny z elektrycznym. I tak właśnie zrobiliśmy.


InfoBus.pl: Przy budowie CS10E wykorzystaliście doświadczenia z prac nad trolejbusem. Nie chwialiście się tym zupełnie nowym pojazdem w Waszej ofercie…
Jarosław Stachowski: Rzeczywiście jego powstanie odbyło się bez hucznej oprawy. Po części wynika to z testów homologacyjnych trolejbusu, które przeprowadzamy w Ostrawie, co na ten moment uniemożliwia pokazanie go w Polsce. Poza tym taki mamy trochę styl działania –chwalimy się wtedy, gdy mamy już konkretny sukces. A z trolejbusami dopiero zaczynamy i musimy się tutaj jeszcze dużo nauczyć. Natomiast jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się w tak krótkim czasie pozyskać do współpracy doskonale wszystkim znaną firmę Cegelec, która nie tylko wyposażyła nasz pierwszy trolejbus w kompletny osprzęt, ale także utworzyliśmy wspólnie spółkę Lbus, której celem jest sprzedaż produktów AMZ w naszym regionie Europy. Ulokowanie jej na Litwie pokazuje o jakich głównie rynkach myślimy i gdzie mamy realne szanse przebić się pomiędzy dotychczasowymi graczami. Zresztą nie tylko Europa Środkowo-Wschodnia jest dla nas interesująca. Niedawno powołaliśmy przedstawicielstwo w Niemczech pod szefostwem Gerharda Schlaga, byłego kierownika berlińskich zakładów komunikacyjnych BVG. Myślę, że po targach w Hanowerze będzie mogli coś więcej powiedzieć o naszych szansach zza zachodnią granicą.
InfoBus.pl: Wróćmy na chwilę do elektrobusu. Jak udało się Wam uzyskać tak doskonałe wyniki w zakresie zasięgu i masy własnej pojazdu?
Jarosław Stachowski: To oczywiście efekt wytężonej pracy naszego autobusowego biura technicznego. Aktualnie zatrudniamy tutaj 12 osób, w tym 8 inżynierów i jak mogliśmy zobaczyć w Hanowerze ich wyniki pracy mówią same ze siebie. Przy projektowaniu CS10E przede wszystkim nastawiliśmy się na dalsze „odchudzanie”pojazdu, co zrealizowaliśmy m.in. przy projektowaniu jego szkieletu. Dodatkowo postawiliśmy na maksymalne zabudowanie wszystkich komponentów we wnętrzu pojazdu. Ten cel udało się zrealizować, z czego jesteśmy naprawdę dumni –wszystkie elementy napędu czy urządzania elektryczne są schowane w CS10E w środka, co zapewni im bezpieczną i bezawaryjną eksploatację. Kolejna sprawa to wykorzystanie osprzętu elektrycznego Cegelec, silnika TAM (Tovarna Avtomobil Maribor), ultralekkich foteli Steru i kolejnej generacji baterii. Takie zestawienie komponentów przy doświadczeniu i pomysłowości naszych konstruktorów zapewniło zasięg elektrobusu na poziomie 240 km. To najlepszy wynik w tej klasie pojazdów. A to nie jest nasze ostatnie słowo.
InfoBus.pl: Jakie są najbliższe plany wobec CS10E?
Jarosław Stachowski: Na pewno nasz elektrobus pokażemy na wystawie TRANSEXPO w Kielcach. Następnie chcielibyśmy go przetestować w normalnej eksploatacji. Prawdopodobnie będzie to Kutno z uwagi na szybki przepływ informacji na linii przewoźnik - fabryka. Z uwagi na duże zainteresowanie naszych potencjalnych klientów 12-metrowym elektrobusem pracujemy teraz także nad taką właśnie konstrukcją. Chcemy tutaj zastosować silniki w piastach kół firmy ZIEHL-ABEGG Automotive GmbH, która m.in. produkuje silniki elektryczne do dźwigów. To zapewni większa sprawność układu i tym samym większy zasięg autobusu. Ta wiedza przyda nam się w przyszłości także przy pojazdach specjalistycznych, które są aktualnie główną działalnością AMZ. Jesteśmy świadomi, że za moment pojawią się tematy elektrycznych pojazdów dla policji, pogotowia czy dla branży komunalnej. Elektryczna rewolucja dopiero się zaczyna, a my chcemy być na nią przygotowani.

infobus

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 15.10.2012, 10:04
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Może niech się wezmą za trolejbusy. Na pewno szybciej znajdą klientów. Ciekawie jak z jakością, na zdjęciach wnętrze normalnej wersji wygląda lepiej niż u Autosana.


Pią, 19.10.2012, 20:59
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Wersja elektryczna na testach w Jaworznie
Image Image Image Image Image Image Image Image Image
phototrans.pl

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 30.11.2012, 21:06
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 118
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Kasowniki panowie to prawie w całej Polsce są tej samej firmy - R&G z Mielca. W którym mieście bym nie był wszędzie ten sam producent.

_________________
Polak potrafi
Jeden z powodów, dlaczego stare jest piękne


Sob, 01.12.2012, 16:46
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
AMZ Kutno @ fb

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 21.01.2014, 21:25
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3836
Miejscowość: SH
Samochód: Civic 1.8 VTEC
Post Re: AMZ CitySmile (CS10LF)
Widzę, że ich polubiłeś dzięki Syrenie. ;)


Wto, 21.01.2014, 23:52
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018