Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Pią, 22.05.2015, 0:37
Ma trochę źle spasowany przedni zderzak i błotniki przednie. W ogóle za dużo linii na tym przodzie. Na tych zdjęciach jakoś trochę bardziej mi podpada, ale dalej mam wrażenie, że zabrakło pomysłu. Tylne światła to jakieś 20-kąty, a z przodu nie nawiązują (w naszej ofercie) do niczego Fiatowskiego. I do tego koła chyba ciut za szerokie. Nie wiem, wolałbym to zobaczyć na żywo, ale jakoś mnie nie przekonuje.
Pią, 22.05.2015, 1:46
Jakby miał nawiązywać do oferty fiata, to pewnie wyglądałby jak jajko i nazywał - 500sedan, wtedy jednak wszyscy by narzekali, że znowu to samo i nie mają na to auto pomysłu.. Czyli w skrócie wyglądałby jak daihatsu copen, tyle, że z dodatkowymi drzwiami. Ja mam dość zabiegów w stylu mazdy czy audi - kopiuj - przeskaluj i wklej, czyli kompletnej nudy, najczęściej jeszcze kompletnie bez sensu i żadnego polotu, gdzie auto wygląda dobrze dziś, a za pięć lat będzie wyglądać jak z minionej epoki. A trzeba przyznać, że fiaty (może poza retro stylizowanymi 500), starzeją się z klasą i nie kłują w oczy nawet za kilkanaście lat, pewnie o to i. Zresztą chodziło. Ostatnia wypowiedź to takie szukanie czegoś do czego można się przyczepić na siłę.
Choć przyznam, że tył jest lekko nieudany i mi trochę przypomina civica sedan, z tym, że fiat jakby poprawił po hondzie kilka linii.
Rzadko zdarza się, że jakieś nowe auto mi się podoba, bo większość dzisiejszych aut jest powykrzywiana tak jakby już w dniu premiery spotkała się z jakimś murem, czy innym obiektem.
Pią, 22.05.2015, 9:59
Z bliska jeszcze paskudniejszy z tyłu. Nie rozumiem dlaczego Fiat nie stworzył średniej wielkości liftback'a, którym mógłby ugryźć nieco europejskiego rynku, odbierając przy tym część klientów Skodzie....
Pią, 22.05.2015, 10:08
Le Cobusier napisał(a):Z bliska jeszcze paskudniejszy z tyłu. Nie rozumiem dlaczego Fiat nie stworzył średniej wielkości liftback'a, którym mógłby ugryźć nieco europejskiego rynku, odbierając przy tym część klientów Skodzie....
Bo to jest samochód stworzony na rynek Azji i dla nich dedykowany a przy okazji oferowany w Europie
Pią, 22.05.2015, 12:01
Ten tył w ogóle do niczego nie pasuje. Przód się broni i to dosyć fajnie.
Pią, 22.05.2015, 12:08
Naprawdę wygląda super. Jedyne co to szkoda że raczej nie będzie miał ksenonów, bo przy takim wyglądzie by to się super komponowało.
Sob, 23.05.2015, 9:33
Iceman napisał(a):Chyba BMW będzie pozywać
(c)carscoops
Ostatnio edytowany przez
cobra, Sob, 23.05.2015, 16:22, edytowano w sumie 1 raz
Sob, 23.05.2015, 12:14
Citroen C-Elysse ze znaczkiem Fiata
Sob, 23.05.2015, 21:48
Twórczość na temat kolejnych wersji
http://i.imgur.com/dg5Jf7k.jpgZbyt duża rozdzielczość.Mod !
Nie, 24.05.2015, 15:14
O kuźwa gdyby coś takiego zrobili to byłoby super! Świetnie wygląda.
Nie, 24.05.2015, 21:33
Również należę do grona osób którym auto się podoba.
Śro, 10.06.2015, 18:50
Po Bielsku jeżdżą już zamaskowane sedany.
Pią, 19.06.2015, 14:23
Po Bielsku jeżdżą już zamaskowane sedany.
Pewnie BOSMAL wykonuje dla Fiata jakieś badania. W Europie nowy model otrzyma inną nazwę.
Nowość Fiata początkowo otrzymała nazwę Aegea. Okazuje się, że wariant produkcyjny będzie funkcjonował pod inną. Jaką? Dotychczas nie zostało to ujawnione.
Sedan został zaprojektowany we Włoszech w Centrum Stylu FCA i będzie produkowany w Bursie w Turcji. Włosi chcą oferować auto także w wydaniu hatchback.Długość samochodu w odmianie sedan to 4,50 m, szerokość 1,78 m i wysokość 1,48 m. Autem może podróżować pięć osób, a jego rozstaw osi wynosi 2,64 m. W ofercie dostępne będą dwa silniki turbodiesel Multijet II i dwa silniki benzynowe z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Do dyspozycji kierowców pojawi się m.in. system Uconnect z dotykowym, 5-calowym ekranem.
Samochód ma być sprzedawany w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Jego cennik nie jest jeszcze znany, ale jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, auto trafi do sprzedaży od listopada tego roku.
motofakty.pl
Pią, 19.06.2015, 15:24
Mogliby wsadzić ten 1.6 110 koni plus LPG i to by miało sens
plus rozsądna cena
Pią, 02.10.2015, 16:03
Początek produkcji w fabryce Tofas w Bursie.
[quote][/If the dimensions are same, the Egea will measure 4500 mm long, 1780 mm wide, 1480 mm tall, and have a wheelbase of 2640 mm. Its boot capacity, as per the official website, is 510 liters.
As per Turkish media, the Egea will come with a 1.4-liter petrol engine with 95 PS, 1.6 E.torQ producing 110 hp, 1.3 Multijet II capable of 95 PS and a 1.6 Multijet II with 120 hp. These will be fitted to a 6-speed manual or an automatic gearboxes.
Read more:
http://indianautosblog.com/2015/09/prod ... z3nQIJGsCD Follow us: @indianautos on Twitter | IndianAutosBlog on Facebook
quote]
Pon, 12.10.2015, 14:38
Wg informacji producenta, samochód będzie nazywał się Egea tylko w Turcji, podczas, gdy w krajach EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka) - Tipo.
Dane techniczne za carscoops.com:
The all-new, four-door model will be offered with four engines, two diesels and two petrol units with outputs ranging from 95PS to 120PS. The engines will be available with both manual or automatic transmissions. The most economical model will be one of the diesels, which should return 4 l/100 km (70.6 mpg UK or 58.8 mpg US).
The compact sedan is 4.5m (14.7 ft) long, 1.78m (5.8 ft) wide and 1.48m (4.8 ft) high, with a 2.64m (8.66 ft) wheelbase. Luggage capacity is a generous 510 liters (18 cu.ft).
Pon, 12.10.2015, 17:55
Tipo nie brzmi fajnie i nie kojarzy mi się pozytywnie. Prędzej widziałbym tu nazwę Ritmo, a już najlepiej Tempra.
Pon, 12.10.2015, 18:45
Dobrze, że w nazwie nie będzie 500
Pon, 12.10.2015, 19:32
Silniki może nie porywają ale są to proste i sprawdzone konstrukcje
Nazwa mi się bardziej kojarzy z Tipo jako hatch ale jest łatwa do zapamiętania chociaż
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.