Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Pią, 26.06.2015, 11:31
Mnie z początku nie powaliła, ale z dnia na dzień co raz bardziej mi się podoba.
Podobnie miałem z C4 Picasso- z początku paskud, a teraz bym jeździł póki by koła nie odpadły.
Pią, 26.06.2015, 12:03
A mi z dnia na dzien jeszcze bardziej brzydnie, coz Giulietta to ostatnia Alfa jaka bede miec, czas na konkurencje.
Pią, 26.06.2015, 12:13
Iceman napisał(a):A mi z dnia na dzien jeszcze bardziej brzydnie.
+1
Pią, 26.06.2015, 12:24
Kamieniem milowym dla tej marki raczej nie będzie. Generalnie wygląda jak stara generacja BMW serii 3 z doczepionymi elementami Alfy + kikut w postaci krótkiego tyłu. Ostatni wymieniony przez ze mnie element zalatuje azjatycką stylistyką- Optima? ( i chyba jedynie to mi się w nowym modelu podoba). Widzę, że 18 lat to zbyt mało dla koncernu, aby opracować model godny zastąpienia 156/159. Może amerykanom taki kicz przypadnie do gustu, ale ja jako Europejczyk znający historię tej marki jestem zawiedziony....
Pią, 26.06.2015, 19:33
Liczyłem że będzie petarda. Pierwsze wrażenie po prezentacji - kupa, ale z dnia na dzień zaczynam się z nią oswajać. Nawet zaczyna mi się podobać. Technicznie, przynajmniej jeżeli chodzi o parametry jest super. Mam nadzieję, że będzie traciła wartość równie szybko co 156/159. Obawiam się tylko koszów serwisowania po gwarancji
Pią, 26.06.2015, 20:01
Le Cobusier napisał(a): kikut w postaci krótkiego tyłu. Ostatni wymieniony przez ze mnie element zalatuje azjatycką stylistyką- Optima?
Ten tył to raczej wpływ Maserati i modelu Granturismo a niżeli KIA
Pią, 26.06.2015, 20:09
Alfisti4ever napisał(a):Ten tył to raczej wpływ Maserati i modelu Granturismo a niżeli KIA
Tak sobie wmawiajmy
Pią, 26.06.2015, 22:15
Od siebie dodam, że spodziewałem się samochodu którego głównym zadaniem będzie sprzedać się. Ogólnie nowa Giulia stylistycznie jest tylko dobra i zawsze mogło być inaczej. Linia boczna powiedzmy poprawna, chociaż przyglądając się dłużej od razu w głowie pojawia się bmw
Przód najbardziej podoba mi się jeśli chodzi o stylistykę. Według mnie najgorzej wypadł tył i najmniej mi się podoba. Dlaczego nie umieścili rejestracji w zderzaku tak jak było w 159? Ostatnie alfy przyciągały wyglądem, a ta ma przyciągnąć silnikami i właściwościami jezdnymi. Zobaczymy w wynikach sprzedaży czy to się udało
Gdybym ja mógł coś zmienić w tym samochodzie to zmieniłbym trochę światła. Zrobiłbym węższe lampy i zastosował inny układ ledów.
Trochę pobawiłem się w paincie i gdybym miał zrobić lifting to wyglądałoby tak jak na tych dwóch obrazkach. Mam nadzieję, że będą czytelne. Żółty kolor to kierunkowskazy.
Sob, 27.06.2015, 13:15
Mi sie bardzo podoba z wygladu. Jest taka techniczna, nowoczesna. W dodatku paleta silnikowa i RWD robia wrazenie, tez pierwszym moim skojarzeniem byla Alfa Romeo 75, ew. model SZ. Chyba moj nr.1 obecnie w tej klasie, obok Lexusa IS. Fajnie, ze Wlosi zaczynaja stanowic jakas realna alternatywe dla Niemcow i Japonczykow.
Sob, 27.06.2015, 13:54
Techniczna i nowoczesna? Może gdyby zaprezentowali to w 2008
Sob, 27.06.2015, 17:14
To jaki samochod Twoim zdaniem wyglada technicznie i nowoczesnie? Chetnie zobaczylbym Twoja definicje na podstawie przykladu. Mi sie podoba takie troche niemieckie podejscie do stylistyki Alfy.
Pon, 29.06.2015, 9:35
Troszkę dziwne, że od razu zaczynają z wersji wyczynowej. Czy to nie robi się odwrotnie, startując na podstawie?
Pon, 29.06.2015, 9:43
Bladyhel napisał(a):Troszkę dziwne, że od razu zaczynają z wersji wyczynowej. Czy to nie robi się odwrotnie, startując na podstawie?
To normalna praktyka zachęcająca ludzi do składania zamówień przedpremierowych i uderzania do salonów. Jest duża szansa na to, że wielu z nich nie zrezygnuje po tym jak zobaczą jak wyglądają biedniejsze wersje.
Pon, 29.06.2015, 12:14
To normalna praktyka
Na pewno nie u Niemców
Pon, 29.06.2015, 19:35
Alfa Romeo Giulia nie robi na mnie oszałamiającego wrażenie. Wygląda jak produkt masowy z Japonii. Więcej polotu w designie by nie zaszkodziło.
Pon, 29.06.2015, 22:37
Zauważyliście jaki on ma wielki wlew paliwa?
Czw, 02.07.2015, 23:23
Zdjęcia wnętrza - porównanie z konkurencją:
Duże zdjęcie -
https://carindustryanalysis.files.wordpress.com/2015/06/giulia-agains-rivals-4.jpgPorównanie stosunku moc/waga
Więcej na -
http://fiatgroupworld.com/2015/06/27/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-vs-rivals/
Ostatnio edytowany przez
Rayers Czw, 02.07.2015, 23:30, edytowano w sumie 3 razy
Czw, 02.07.2015, 23:23
Zdjęcia wnętrza - porównanie z konkurencją:
Większe -
https://carindustryanalysis.files.wordpress.com/2015/06/giulia-agains-rivals-4.jpgPorównanie stosunku wagi/mocy
Wto, 25.08.2015, 15:53
Z fanpejdża o projekcie 952:
po IT: La Giulia al "Ring" ha girato 7.43!!! Più forte dell'Audi R8, Mercedes SLS e ovviamente anche delle concorrenti dirette (tipo bmw M4 che gira i 7.52). Inoltre il motore è più potente del previsto (circa 540cv contro i 510 che dicono i giornalisti). Hanno anche alcuni "gravi" problemi di assetto e di frizione (dovuti al motore troppo potente). Ora sono a Modena e Cassino per affinare meglio il tutto e poi ci ritornano per abbassare ancora un po' il tempo!!
po ANG: Giulia to the "Ring" has shot 7:43 !!! The stronger of the Audi R8, Mercedes SLS and of course of direct competitors (like the BMW M4 which runs 7:52). In addition, the engine is more powerful than expected (about 540cv against 510 journalists say that). They also have some "serious" problems of trim and clutch (due to the engine too powerful). They are now in Modena, and Cassino to better refine everything and then we return to lower a little 'time !!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.