Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Pon, 06.07.2015, 15:18
Linia boczna bardzo oryginalna, żeby nie powiedzieć, że świetna. Z zewnątrz za bardzo niemiecki mi się wydaje... Ale trzeba przyznać, że w całości design bardzo ale to bardzo udany. Świetny tył, intrygujący przód, szczególnie LEDy do jazdy dziennej - bomba, będzie rozpoznawalny z daleka. Proporcje także udane, nie ma wrażenia francuskiej lochy z "cyco-zwisami" i małymi kołami, rozstaw osi też konkretny. Ale po fajerwerkach z zewnątrz można wejść do wnętrza, które równie dobrze mogłoby mieć logo DACII na kierownicy... Zegary jak w Clio, a deska rozdzielcza wygląda jak kolorowy i dotykowy wyświetlacz w moim piekarniku, Wojciech Modest Amaro może zostanie nawet ambasadorem modelu i ugotuje coś na tej płycie indukcyjnej. Po zdjęciach z zewnątrz pomyślałem, że w VW zesrają się ze strachu z Passatem, ale jak przescroolowali niżej, na zdjęcie wnętrza, to pewnie od razu podziałało to jak Stoperan na sraczke.
Pon, 06.07.2015, 16:07
Okropny ten płaczący przód. Poza tym wygląda okej. Co do wnętrza to nie podoba mi się ipadowa konsola, ale ten trend pewnie się tylko nasili w kolejnych latach.
Pon, 06.07.2015, 16:28
Jedni się wycofują z klasy średniej (Accord, prawdopodobnie Avensis), a niektórzy robią takie perełki jak Talisman czy Skoda z Superbem. Piękne wozy, Audi A4 zjedzone
Pon, 06.07.2015, 16:35
Tylko A4 będzie się najlepiej sprzedawać z tej trójki
Pon, 06.07.2015, 17:18
Dla mnie fura wymiata, wnętrze piękne, tak samo jak wygląd zewnętrzny. Tylne światła to mistrzostwo.
Pon, 06.07.2015, 17:24
A nIe mówiłem, ze jednak będzie talisman?
A co do samego auta to mam wrażenie, że to jak powrót z przyszłości. Linia boczna safrane, tył również nawiązuje. Coś pięknego, coś pięknego.
Pon, 06.07.2015, 17:29
Wygląda zaskakująco dobrze, ładnie i elegancko, ale co z tego, rozumiem że to klasa średnia wyższa.
Pon, 06.07.2015, 18:03
Segment D
Pon, 06.07.2015, 18:31
Wymiary: 4,85/1,87/1,46, rozstaw osi 2,81, poj. bagażnika: 608 litrów
Pon, 06.07.2015, 18:34
Generalnie ladny, fajny motyw z tylnymi swiatlami... ale gdy sie przygladam...
- przod wydaje sie bardzo krotki i troche bulwiasty... jak w jednobrylowych kompaktach:
- cos tez jest nie tak z tym przetloczeniem i linia okien w tylnej czesci... jakies to niedorobione.
- czy "4 control" oznacza, ze znowu bedzie belka z tylu?
- wnetrze fajne, proste ale mogliby sie w koncu pozbyc tych klamek.... ile mozna, a dwa ekran i cale jego otoczenie wyglada jak jakis retro android... czyli niezbyt fajnie.
Pon, 06.07.2015, 18:49
troche tandeta:
Pon, 06.07.2015, 19:02
Czuję hit sprzedaży, miażdży jaja. Wygląda bardziej luksusowo niż będzie w rzeczywistości, a to klienci lubią - łechtanie sobie ego pokazówką + faktycznie jest to ładne i sprawia wrażenie solidnego w przeciwieństwie do LIII. Na oko jakieś 40tys. rocznie mogą sprzedać.
Pon, 06.07.2015, 20:51
Wreszcie dali sobie spokój z ekstrawagancją, stylem i dążeniem do inności.
Citroen wskazał drogę, a Ghosn zbudował solidny niemiecki samochód.
Gdyby nie znaczek nie wiedziałbym, że to Renault.
Ale jak znajdzie się w TOP 10 w swojej klasie (poza Francją), to mocno się zdziwię.
Pon, 06.07.2015, 21:11
Czyli zastępuje Lagunę, przydało by się v6 (nawet diesel) w topowej wersji.
Pon, 06.07.2015, 21:27
Iceman z tym wyglądem na droższy model niż w rzeczywistości już coś mi się kojarzy, to nie był Superb?
Pon, 06.07.2015, 22:10
Coś tam się dudni o rozbudowaniu palety R.S. Miałbym cichą nadzieję, że Talisman R.S. będzie... ale trochę w to wątpię
...
Pon, 06.07.2015, 22:58
Spodziewałem się po Renault czegoś ciekawszego
Z przody podrasowany Passat, linia boczna jak Mondeo i jedynie tył się w miarę broni bo przypomina Lagunę coupe
Wnętrze projektował chyba praktykant w dziale księgowości
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.