Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Wto, 01.03.2016, 11:44
Cóż, doszło do dziwnej sytuacji, że z całej trójcy najbardziej podchodzi mi Sedan. Odnoszę wrażenie, że (szczególnie hatch) zostały przygotowane na szybko, a sedan bardziej z pomysłem. Jako posiadacz Bravo II, jestem dość mocno zawiedziony stylistyką Tipo Hatchback - jeśli przyjmujemy, że Tipo jest następcą Bravo, bo czasem można przeczytać, że to kompakt, a czasem, że to twór pomiędzy klasą B a C.
Wto, 01.03.2016, 11:44
O ile hatch jakoś wygląda, bo taka bulwa się sprawdza, chociażby w pulsarze, tak "kombi" to jakiś żart, Suzuki Liana to przy tym wzór idealnych proporcji...
Wto, 01.03.2016, 15:48
Jak na samochody budżetowe wyglądają całkiem przyzwoicie. A kombi będzie się nazywać SW, Weekend, czy Giardiniera?
Wto, 01.03.2016, 16:02
RR ltd Co. napisał(a):Jak na samochody budżetowe wyglądają całkiem przyzwoicie. A kombi będzie się nazywać SW, Weekend, czy Giardiniera?
Bis
Wto, 01.03.2016, 17:31
Hatchback nawet nawet, ale kombi dla mnie zgabniejsze.
Wto, 01.03.2016, 18:05
Hatch trochę ciężki ale kombi super
Ciekawe, że dali też zmienioną deskę
Wto, 01.03.2016, 19:03
Bravo wygląda pięć razy lepiej.
Wto, 01.03.2016, 19:41
Nie spodziewałem się, że to napiszę: tylko sedan.
Wto, 01.03.2016, 20:02
Oglądałem ostatnio sedana w salonie i na żywo bardzo dobrze się prezentuje. Wnętrze trochę ponure ale jakość spasowania lepsza niż w Bravo, górna część deski miękka w dotyku reszta twardy plastik. Miejsca trochę więcej niż u mnie zwłaszcza z tyłu. Cieszy wygodny dostęp do żarówek.
Bardzo ciekaw jestem hatchbacka na żywo i jego gamy silnikowej. Na zdjęciach taka trochę buła wyszła, jakoś Bravka bardziej mi leży pod kątem wyglądu.
Wto, 01.03.2016, 20:13
Sedan jeszcze najlepiej wygląda z tego wszystkiego, od razu widac, ze powstal jako pierwszy, a dopiero potem 5d i kombi i wyszło jak wyszło. Hatchback to totalny Koros. Nie dziwie sie, ze nie ma mocniejszych motorow w sedanie, bo wtedy nikt by 5d nie kupil. Jedyny dodatkowy silnik w kombi i 5d to 1.4Turbo-Jet 215Nm 120KM.
Wto, 01.03.2016, 21:43
Bravo pod względem wyglądu to zawsze będzie inna liga (świetne linie, które nadal wyglądają bardzo świeżo), ale mimo wszystko kombi im wyszło dobrze.
Śro, 02.03.2016, 0:27
Owszem, mamy tu design znacznie mniej porywający niż 9 lat temu w Bravo. Nie zmienia to faktu, że auto jest schludne i chyba nikt nie powie, że jest brzydkie. Może to dobrze, że to auto tak wygląda, bo w tej klasie liczy się jednak prostota, użytkowość i normalność. Gdyby do tego dodać korzystną cenę, to mamy prawo oczekiwać sukcesu. Kombi wygląda równie dobrze, nie widzę w nim żadnych skopanych proporcji. Fajnie, że te pojazdy wyglądają solidnie, spójnie, bardzo dojrzale i że w ogóle są. Wreszcie to, czego w palecie Fiata brakowało. Miło byłoby, gdyby tymi modelami mogli podreperować pozycję na rynku, bo wydają się być tego warte.
Śro, 02.03.2016, 0:30
Hatchback dla mnie wstrętny, jakby mu coś się uczepiło tyłu. Dużo bardziej pasowałaby mu ścięta klapa a'la Cruze. Kombi już lepsze, nihil novi.
Nie, 06.03.2016, 22:14
rocker1 napisał(a):...tak "kombi" to jakiś żart, Suzuki Liana to przy tym wzór idealnych proporcji...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Lianawrzucam link dla odświeżenia pamięci gdyż jak czytam krucho z nią
przy okazji daję link z ciekawymi wizualizacjami
http://passioneautoitaliane.blogspot.co ... -tipo.html
Pon, 07.03.2016, 0:03
No i co to miało niby zdziałać. Tipo w wersji 5d i w szczególności kombi to niestety mało proporcjonalne auta ze względu na krótki rozstaw osi i nic tego nie zmieni. Nawet jakieś tandetne wizualizacje starające się udowodnić, że jest inaczej. Samo auto nie jest tragiczne, ale gdyby jednak fiat zdecydował się na zwiększenie rozstawu osi tak jak robi to konkurencja w przypadku kombiaków byłoby dobrze, a tak jest kiepsko.
Pon, 07.03.2016, 3:51
Muszę przyznać, że w cenach, które rzucił Fiat, to całkiem niegłupia oferta. Za 60k można mieć full wyposażoną wersję z paroma bajerami, typu podgrzewane siedzenia czy coś. Moim zdaniem całkiem spoko. Oczywiście w bazowym silniku, ale nie oszukujmy się - tego auta nikt dla sportowych emocji raczej kupować nie będzie...
Pon, 07.03.2016, 9:17
MoonWalk napisał(a):Muszę przyznać, że w cenach, które rzucił Fiat, to całkiem niegłupia oferta. Za 60k można mieć full wyposażoną wersję z paroma bajerami, typu podgrzewane siedzenia czy coś. Moim zdaniem całkiem spoko. Oczywiście w bazowym silniku, ale nie oszukujmy się - tego auta nikt dla sportowych emocji raczej kupować nie będzie...
Jeżeli mówisz o cenniku z poprzedniej strony to za około 60 tysięcy można mieć "tylko" wersję wyposażeniową Easy, a więc nie topową. Na dodatek nawet w niej trzeba dopłacić za takie rzeczy jak jak dywaniki, pełnowymiarowe koło zapasowe, podłokietniki czy alusy. O wyposażeniu bidawersji nawet nie ma co mówić, bo z czym tu do ludzi jak w 2016 roku oferuje się samochód rodzinny jedynie z dwoma poduszkami i bez dzielonej kanapy.
Pon, 07.03.2016, 17:47
cobra napisał(a):Jeżeli mówisz o cenniku z poprzedniej strony
http://cenniki.fiat.pl/cenniki/fiat/Tip ... k_2016.pdfTutaj aktualny cennik
A podstawowa wersja ma tylko 2PP ale za to ma klimatyzację
Nie wiem jak inni, ale ja częściej korzystam z tego drugiego udogodnienia aniżeli z tego pierwszego
Wersja startowa ma to, czego trzeba żeby komfortowo się przemieszczać z pkt A do pkt B
Pon, 07.03.2016, 18:57
Gdyby to auto wyszło chwilę temu, to by zwojowało rynek, oby dla Fiata nie było za późno bo cennik bardzo zachęcający.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.