Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Wyślij odpowiedź

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 13.05.2016, 10:41

Image

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 13.05.2016, 15:33

Ponoć w samych Włoszech zamówienie złożyło już ze 20 osób...

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 20.05.2016, 19:19

Coś a propos cen :wink:
:arrow: http://cenniki.alfaromeo.pl/katalogi/al ... .05.19.pdf

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 20.05.2016, 20:24

Jak na otwarcie cennika ceny nie najniższe, chociaż zrównując mocowo już wypada trochę lepiej. Chociaż ja i tak żyję w dziwnym przeświadczeniu, że Alfa powinna być tańsza xD

Ciekawe jak wyjdzie porównanie przy tym, co oferuje wyposażenie względem ceny.

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Sob, 21.05.2016, 7:46

Nie będzie żadnej mniejszej benzyny?

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Sob, 21.05.2016, 8:39

Dopisuję do listy ładnych aut, na które mnie nie stać :mryellow:

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Sob, 21.05.2016, 10:56

bartez napisał(a):Nie będzie żadnej mniejszej benzyny?

Będzie 2.0 :wink:

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pon, 25.07.2016, 14:42

Od 25 lipca 2016 można już zamawiać nową Alfę Romeo Giulię wyposażoną w nowy silnik 2.0 Turbo Benzyna o mocy 200 KM z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów i napędem na tylną oś. Dodatkowo silnik 2.9 Bi Turbo Benzyna o mocy 510 KM dostępny jest już również z 8-stopniową automatyczna skrzynią biegów dla wersji Giulia Quadrifoglio.
Silnik 2.0 Turbo Benzyna dostępny jest w wersjach wyposażenia Giulia i Giulia Super, a cena rozpoczyna się już od 149000 zł. Nowa jednostka napędowa, obok dostępnych już jednostek wysokoprężnych 2,2 JTD o mocach 150 KM-180 KM, wzbogaca gamę Giulii, oddając tym samym najbardziej autentyczny wyraz marki Alfa Romeo oraz symbol 100% włoskiej doskonałości.
Przeznaczony tylko i wyłącznie do sportowego sedana Alfa Romeo, nowy silnik 2.0 Turbo Benzyna ma cztery cylindry w rzędzie i w całości wykonany jest z aluminium. Produkowany w zakładzie w Termoli na linii produkcyjnej Alfy Romeo, silnik 2.0 Turbo Benzyna rozwija moc 200 KM przy 5000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym równym 330 Nm przy 1750 obr./min. Cechą charakterystyczną tego silnika jest elektrohydrauliczny system kontroli zaworów MultiAir, system turbodoładowania „2-w-1" (2-in-1) oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 barów. Przekłada się to na wyjątkowo szybką reakcję na pedał gazu oraz zaskakującą oszczędność pod względem spalania.
W czerwcu 2016 we Włoszech zarejestrowano 3800 samochodów Giulia, co daje o 34,1% wzrost Marki Alfa Romeo i udział w rynku na poziomie 2,3%, (+0,4 % w stosunku do 2015 roku), tym samym Alfa Romeo odnotowała najlepszy udział w rynku w ostatnich dwóch latach, osiągając w pierwszym półroczu 2016 roku sprzedaż na poziomie około19 tysięcy sztuk, o 9,7% więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach zeszłego roku. Giulia była bohaterką tego wzrostu: tylko w pierwszym miesiącu wprowadzenia na rynek, osiągnęła 12% udział w segmencie D, zajmując miejsce u szczytu swojej kategorii.
Gama Giulii, której cena w Polsce rozpoczyna się od 139 000 zł, ma trzy wersje wyposażenia: Giulia, Giulia Super i Giulia Quadrifoglio z topowym silnikiem 510 KM (tylko 3,9s do setki). Dodatkowo planowana jest wersja Giulia Business (dostępna w Polsce od września) zaprojektowana specjalnie dla firm i przedsiębiorców, którzy wykazali duże zainteresowanie nowym sedanem Alfy Romeo.
Nowa generacja silników reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie technologii motoryzacji, plasując się u szczytu kategorii pod względem osiągów i oszczędności: od najnowszego silnika 2.0 Turbo Benzyna o mocy 200 KM z automatyczną, 8-biegową skrzynią biegów, poprzez 2.2 Turbo Diesel o mocy 150 KM i 180 KM dostępny zarówno z manualną, 6-biegową skrzynią biegów lub automatyczną, 8-biegową, aż po silnik 2.9 V6 Bi Turbo Benzyna o mocy 510 KM, który montowany jest tylko i wyłącznie w wersji Quadrifoglio, stanowiąc tym samym najwyższy wyraz „mechaniki emocji".
Nowe pakiety Lux z elementami z drewna dębowego lub orzechowego.
Obydwa pakiety Lux wzbogacają gamę o ekskluzywne elementy wyposażenia, zaprojektowane dla najbardziej wymagających Klientów: fotele pokryte naturalną skórą „Pieno Fiore", dostępne w 4 kolorach (czarnym, beżowym, brązowym i czerwonym), deska rozdzielcza i panele drzwi pokryte skórą, podgrzewane fotele przednie z 8-płaszczyznową regulacją elektryczną, podgrzewana kierownica, do wyboru elementy z drewna dębowego i orzechowego w desce rozdzielczej, tunelu środkowym oraz panelach drzwi, zewnętrzne chromowane obramowania szyb bocznych oraz regulowane elektrycznie lusterka boczne.

FCA

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Wto, 26.07.2016, 5:38

Turbo 2 w 1? W sensie TwinScroll czy co?

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Wto, 26.07.2016, 14:08

Ciutkę drogo imo. Jakoś nie widzę żeby Giulia zaczęła masowo odbierać klientów np. Maździe czy Lexusowi (mówię o naszym rynku).

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Wto, 26.07.2016, 15:34

cobra napisał(a):(mówię o naszym rynku)

Nasz rynek nie jest wyznacznikiem czegokolwiek :wink:
Nie wiem czy już jakieś trafił w ogóle do klientów, bo na razie tylko testówki widziałem pod salonem :wink:

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Śro, 03.08.2016, 11:55

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
autoevolution

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 09.09.2016, 7:09

Bardzo ładne kółko Giulii na Północnej Pętli, gość ostro ciśnie :)

https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLY

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 09.09.2016, 16:40

Ładnie. Można zatem śmiało wracać do WTCC. ;)

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Sob, 10.09.2016, 21:28

No gość poleciał grubo, myślę że jeszcze ze 2 czy 3 sekundy by urwał. :D

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Czw, 22.09.2016, 15:31

Alfa Romeo jedzie do Paryża z dwiema nowymi wersjami Giulii, oferując zupełnie nowy silnik, napęd na cztery koła, czy też rozwiązania mające na celu maksymalne obniżenie zużycia paliwa.

Pierwszą propozycją Włochów jest Giulia Veloce, która wykorzystuje nazwę znaną od ponad 60 lat. Kilka dekad temu z oznaczeniem Veloce sprzedawano m.in. model Giulietta. Tym razem użyto go jednak, aby podkreślić wyjątkowość nowej Giulii.

Klienci, którzy zdecydują się na wydanie Veloce, mają do wyboru wersję benzynową z dwulitrowym silnikiem o mocy 280 KM i niebieskim lakierem nadwozia lub srebrnego diesla wyposażonego w motor o pojemności 2,2-litra i mocy 210 KM. Co ciekawe jest to pierwszy, wysokoprężny silnik w historii Alfy Romeo z całkowicie aluminiowym blokiem. Wracając do lakierów — na razie nie wiemy, czy klienci będą skazani wyłącznie na wspomniane barwy, czy może Włosi wybrali takie kolory tylko dla egzemplarzy pokazowych.

Pewnym jest, że w każdym z nich Giulia wygląda naprawdę dobrze. Niezależnie od tego jaki lakier i jaką jednostkę wybierzecie, standardem w Veloce jest 8-stopniowa, automatyczna przekładnia oraz napęd na cztery koła. A co z drugą propozycją jaką jest wydanie AE, czyli Advanced Efficiency?

Alfa, choć bardziej sportowa niż ekologiczna, rzuca rękawicę niemieckim producentom, oferującym ekstremalnie ekonomiczne wydania swoich modeli. Przykładem może być chociażby oferowana przez Audi seria Ultra. Giulia AE ma być odpowiedzią na takie propozycje i alternatywą dla niemieckiej konkurencji.

Ekonomiczna wersja włoskiej limuzyny napędzana jest 2,2-litrowym turbodieslem o mocy 180 KM, sprzężonego z 8-stopniową, automatyczną przekładnią o wydłużonych przełożeniach. Oprócz tego auto wyróżnia się prześwitem zmniejszonym o 5 mm i 16-calowymi felgami z oponami o niskich oporach toczenia. Włosi dopracowali także aerodynamikę, dzięki czemu współczynnik oporu powietrza wynosi zaledwie 0,23.

Średnie spalanie wersji AE według danych producenta wynosi zaledwie 4,4-litra oleju napędowego na 100 km. Nie oznacza to jednak rezygnacji z niezłych osiągów. Setka pojawia się na liczniku po 7,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 232 km/h. Całkiem nieźle jak na wersję, którą podporządkowano jak najlepszej ekonomii.


Źródło: autokult.pl Aleksander Ruciński

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Źródło: carscoops.com

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Czw, 22.09.2016, 16:10

Brakowało czegoś między QV a dieslem :wink:
Ta wersja AE wygląda jakby ktoś tam wsadził felgi Alfy 33 :?

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Pią, 23.09.2016, 5:44

Na tym zdjęciu to ten kołpak i tak wygląda dobrze. :D Ale w sumie dobry sleeper.
Aha, ciekawe czy wsadzili większe hamulce bo na standardowe to to nie wygląda.

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Sob, 24.09.2016, 23:49

Ja czekam na FL :D moze wtedy zrobia cos z tym plastikowym oblym nochalem zezowatego delfina... nie ma tu ulamka charakteru jakim mogla sie poszczycic 159ka

Re: 2016 Alfa Romeo Giulia

Nie, 25.09.2016, 10:27

Ten samochód zupełnie inaczej prezentuje się za zdjęciach i na żywo. Na żywo wygląda rewelacyjnie, miałem okazje nawet siedzieć w QV i zobaczyć jak jeździ na torze Riccardo Paletti.

Image
Image
Wyślij odpowiedź