Zdjęcia szpiegowskie i wizje modeli przedprodukcyjnych
Pon, 13.10.2014, 15:38
Muł? Dla mnie to już gotowy smochód, ale mogę się mylić.
Pon, 13.10.2014, 15:46
Tak twierdzi źródło.
Pon, 13.10.2014, 21:09
Przecież to karoseria obecnej wersji. Przez okleinę widzę tylko lifting tylnych i przednich świateł.
Pon, 13.10.2014, 21:58
Na lifting jest już za późno, chyba, że chcą zrobić jak Opel z "nową" Corsą.
Pią, 24.10.2014, 8:24
Wg. mnie to tylko lifting i to delikatny. Chyba nic nowego nie będzie tutaj.
Wto, 18.11.2014, 12:30
Aktualna generacja Avensisa jest ostatnią, nie będzie kontynuacji modelu tylko lifting, który zakończy jego egzystencję. Nie ma póki co planów na zapełnienie luki, ale mówi się o ... crossoverze.
Wto, 18.11.2014, 18:13
Pisałem to w temacie o Accordzie w seryjnych, ale oczywiście wszyscy mi udowadniali, że Avensis nieziemsko się sprzedaje i na pewno nie zakończą jego produkcji. Zreszta pod kamuflarzem ewidentnie widać kształt karoserii.
Wto, 18.11.2014, 19:52
Pozwolę sobie przekleić mojego posta z tematu o Accordzie:
Tak już chciałem pisać że nie zgadzam się że aven się nie sprzedaje ale wszedłem na lewy pas i się zdziwiłem... W 2013 sprzedano 34.500 samochodów...
http://left-lane.com/european-car-sales ... a-avensis/ Ale np w porównaniu do C5 (24.841) czy Accorda (4.467!!!!!) to i tak nie jest źle. Liderzy w postaci Passata mają 156k, Insignii 77k, a Mondeo 50k.
Śro, 19.11.2014, 2:19
Ja dążyłem tylko do napisanie tego, co jest rzekomym powodem braku kontynuacji Avensisa. Taki powód przeczytałem w czasopiśmie.
Śro, 19.11.2014, 11:58
Czyli na naszych drogach Avensis ma nadreprezentacje... bo pelno tego.
Śro, 19.11.2014, 14:38
Dzisiaj stałem koło jednego (kombi), świeża rejestracja. Prezentuje się naprawdę dobrze i szkoda, że Toyota chce go uśmiercić.
Czyżby mniejsze Lexusy za słabo się sprzedawały?
Śro, 19.11.2014, 18:04
Mniejsze Lexusy nie stanowia konkurencji dla Avensisa, chociazby z powodu cen. Najtanszy IS250 to wydatek co najmniej rzedu 140-150 tys. zl.
Avensis III chyba po prostu padl ofiara swojej przecietnosci- w niczym sie nie wybijal, mial srednie prowadzenie, materialy i przestarzale silniki. Porownujac go do Mondeo, Insignii czy Passata byl na z gory przegranej pozycji. O ile Avensis II gen. w chwili debiutu moim zdaniem byl swietnym autem, tak Avensis III raczej stanowil krok w tyl. Jedynie lifting troche go podratowal. Ale nie rozumiem tez polityki Toyoty i crossovera- przeciez wejdzie on na terytorium RAV-4, ktora chyba nie ma wiekszych problemow ze sprzedaza. Jakby zrobili cos swiezego, o calkiem fajnej linii jak Passat CC to mialoby sie to jeszcze szanse obronic na rynku.
Śro, 19.11.2014, 19:33
Nie będzie konkurencją, bo będzie sytuowany poniżej RAV4, a zwiastunem był C-HR Concept. Zapełni lukę po Avensisie, ale nie w tej samej klasie, zejdzie poziom niżej.
Śro, 10.12.2014, 9:04
el_Presidente napisał(a): O ile Avensis II gen. w chwili debiutu moim zdaniem byl swietnym autem, tak Avensis III raczej stanowil krok w tyl. Jedynie lifting troche go podratowal.
ja nawet jestem skory stwierdzić że to już był krok w tył. Ave II jest świetna - nadal ma wspaniałą linię i fajne kształty (zwłaszcza wersja kombi). III-jka już była dla mnie zbyt kosmiczna co IMO nie pasuje do tego auta...
Wto, 28.02.2017, 17:48
to jest prototyp nowego aurisa kombi, a nie avensisa
Wto, 28.02.2017, 23:26
Przecież Toyota wycofywała się z klasy średniej w Europie...
Lifting ostatniego Avensisa miał być ostatnim, a następcy miało nie być.
Pią, 03.03.2017, 11:55
Rozstaw osi raczej nie sugeruje żeby to był kompakt. No chyba że kolejny Auris bardzo urośnie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.