Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 12:40




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
2014 Jeep Grand Cherokee FL 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 6186
Miejscowość: Jarosław
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Ja też w nim siedziałem i również byłem pod wrażeniem. Cena, wykończenie i wyposażenie - X5 i inne auta w tej klasie są mocno zagrożone. Szczególnie że za około 250k dostajemy topową odmianę Overland z najmocniejszym motorkiem, a u konkurencji od takiej kwoty dopiero startują cenniki ;) Bardzo fajny bolid.

_________________
http://picasaweb.google.pl/gibki8/Depec ... z11022010#
https://picasaweb.google.com/gibki8/Col ... onNarodowy



Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem!!


Sob, 26.10.2013, 13:09
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
AMuS

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 11.11.2013, 21:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 101
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Konstal 105Na
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Lifting oceniam na umiarkowany minus względem poprzedniego designu. Tył jest podobny do Cherokee, na szczęście nie aż tak paskudny. Przód nie wygląda tak źle jak koszmarnie wygląda w Cherokee, ale też jest gdzieś w 1/3 drogi między Grandem sprzed liftu, a wspominanym brzydactwem.

Ewidentnie nie służy mu biały kolor - przód niebezpiecznie zbliża się wtedy do mniejszej pokraki spod znaku Fi.., przepraszam, Jeepa.

Mówta co chceta, rozumiem koszty, rozumiem chęć pokazania przez Włochów co potrafią - przejąć kontrolę nad amerykańskim koncernem z długą amerykańską tradycją i mocno osadzonym w amerykańskich głowach jako amerykańskie dobro - ale oczom entuzjastów motoryzacji na dobre ten mariaż nie wyjdzie.

Życzę Fiatowi upadku. Za Tychy i za Jeepa :P

_________________
RWD über alles


Sob, 25.01.2014, 19:43
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
janek7 napisał(a):
na dobre ten mariaż nie wyjdzie.

Komu nie wyjdzie na dobre :?: Na pewno nie Meredesowi który zrezygnował z Chryslera kilka lat temu :wink:
Nie wiem czy wiesz ale to "amerykańskie dobro" w 2009 roku ogłosiło bankructwo i ratowało się pieniędzmi od rządu USA i Ontario (Kanada) :wink: Dzięki Fiatowi Chrysler LLC wychodzi na prostą, pokazuje nowe modele i rozwija się :wink:
A nowe Jeepy sprzedają się coraz lepiej na świecie i ten brzydki Cherokee notuje świetne wyniki sprzedaży :mryellow:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Nie, 26.01.2014, 9:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3300
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Tego, jak skrzywdzili GC tym wieśniackim liftingiem nigdy im nie wybaczę, tknęli ideał, który na zewnątrz nie wymagał żadnych poprawek.

_________________
Cytuj:
okol napisał(a):
A juz IMO napewno lepsze niz obecne Bravo, ktore jest zupelnie nijakie.


Nie, 26.01.2014, 11:00
Profil

Postów: 620
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Nie jest tak źle, jak Wam się wydaje ;)


Nie, 26.01.2014, 19:49
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3300
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Dla mnie jest, starczy że widzę codziennie jeden egzemplarz :roll:

_________________
Cytuj:
okol napisał(a):
A juz IMO napewno lepsze niz obecne Bravo, ktore jest zupelnie nijakie.


Nie, 26.01.2014, 20:07
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Ja też widziałem FL i świetnie wygląda.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Nie, 26.01.2014, 21:17
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Cytuj:
Jeep Grand Cherokee Trackhawk 2018: najmocniejszy i najszybszy SUV w historii

• Najmocniejszy SUV w historii: doładowany 6,2-litrowy silnik V-8 o mocy 707 KM oraz 875 Nm momentu obrotowego.
• Najszybszy SUV w historii, przyspieszenie 0-97 km/h (0-60 mph) w 3,5 sekundy, 1,6 km (0,25 mili) w 11,6 sekundy oraz prędkość maksymalna 290 km/h (180 mph).
• Ulepszona 8-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów TorqueFlite oraz wzmocnione elementy układu przenoszenia napędu, które umożliwiają przenoszenia większego momentu obrotowego.
• Droga hamowania 97-0 km/h (60-0 mph) 35 m (114 stóp).
• Nowy układ hamulcowy Brembo z największymi przednimi hamulcami w historii marki Jeep®.
• Światowej klasy dynamika jazdy szosowej: ulepszona, 8-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów TorqueFlite oraz komponenty układy przeniesienia napędu, system Selec-Track oferujący pięć trybów jazdy oraz zawieszenie z systemem tłumienia adaptacyjnego Bilstein.
• Agresywne, funkcjonalne akcenty nadwozia obejmujące unikalną czworokątna końcówkę rury wydechowej oraz zmieniony design przedniej części optymalizujący przepływ powietrza i chłodzenie
• Nowe standardowe 20 x 10-calowe obręcze kół Titanium eksponują wyróżniające się zaciski hamulcowe Brembo w żółtym kolorze.
• Wnętrze zorientowane na kierowcę: 7-calowy wyświetlacz w zestawie wskaźników z umieszczonym centralnie obrotomierzem i prędkościomierzem obejmującym zakres 0-320 km/h (0-200 mph). 8,4-calowy ekran dotykowy ze stronami Trackhawk Performance Pages, na których wyświetlane są osiągi.
• Ponad 70 funkcji z zakresu bezpieczeństwa i ochrony.
• Pełen zaawansowanych technologii: nowy system Uconnect z 8,4-calowym ekranem dotykowym obejmuje aplikacje Apple CarPlay oraz Android Auto.
Dzięki niezrównanej mocy 707 KM wzbudzającego podziw doładowanego 6,2-litrowego silnika V-8, najczęściej nagradzany w historii SUV i najbardziej pełnowymiarowy SUV został przekształcony w najsilniejszy oraz najszybszy SUV w historii.
Premiera rynkowa Jeepa Grand Cherokee Trackhawk model 2018.
Nowy wzorzec 707-konnego doładowanego silnika w zestawieniu z ulepszoną, umożliwiającą przenoszenie dużych wartości momentu obrotowego 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite, światowej klasy dynamika jazdy oraz nowe hamulce Brembo, wszystko to zapewnia nowy poziom osiągów w postaci przyspieszenia 0-97 km/h (0-60mph) w 3,5 sekundy, 1,6 km (0,25 mili) w 11,6 sekundy przy prędkości 187 km/h (116 mph), maksymalnej prędkości 290 km/h (180 mph), drogi hamowania wynoszącej 35 m (114 stóp) od 97 do 0 km/h (60-0 mph) oraz 0,88g przeciążenia bocznego na płycie poślizgowej.
„Jeep Grand Cherokee, długo uznawany za lidera, jeśli chodzi o możliwości pełnowymiarowych SUV-ów jest obecnie również najmocniejszym i najszybszym SUV-em za sprawą wprowadzenia nowego 707-konnego modelu Trackhawk," powiedział Mike Manley, szef marki Jeep FCA Global. „Nowy Grand Cherokee zapewnia zdumiewające osiągi, dzięki słynnemu projektowi SRT łączącemu światowej klasy dynamikę jazdy szosowej z luksusowym i wyrafinowanym wykończeniem oraz szerokim spektrum innowacyjnych zaawansowanych technologii." Montowany w Detroit w zakładzie Jefferson North Assembly Plant, Grand Cherokee Trackhawk 2018 pojawi się w salonach Jeepa w ostatnim kwartale 2017 roku.
Wzbudzająca podziw moc 707 koni mechanicznych dzięki doładowanemu 6,2-litrowemu silnikowi V-8
Jednostkę napędową Jeepa Grand Cherokee Trackhawk 2018 stanowi doładowany 6,2-litrowy silnik V-8 dostarczający 707 KM oraz 875 Nm momentu obrotowego. Ten rewolucyjny doładowany silnik został zaprojektowany i wyprodukowany jedynie z wykorzystaniem najmocniejszych i najbardziej wytrzymałych materiałów. Jego odlewany żeliwny blok ma płaszcze wodne pomiędzy cylindrami w celu optymalizacji chłodzenia. Wykonany z kutej stali wał korbowy o hartowanych indukcyjnie powierzchniach roboczych jest tak mocny, że jest w stanie wytrzymać ciśnienia podczas spalania o wartości blisko 110 barów (1600 psi), co stanowi ekwiwalent pracy każdego tłoka, przy co drugim obrocie silnika w pięciu rodzinnych samochodach typu sedan. Unikalny, specjalnie dostrojony tłumik drgań wału korbowego przeszedł badania na rozerwanie przy 13 000 obr./min.
Bardzo wytrzymałe, wykonane z kutego stopu tłoki, opracowane z wykorzystaniem zaawansowanych pomiarów telemetrycznych, są sprzężone z kutymi ze spieków korbowodami wyposażonymi w tuleje o wysokiej obciążalności oraz przypominające diament, pokryte włóknem węglowym sworznie tłokowe.
Głowice cylindrów z najwyższej jakości hartowanego stopu aluminium zostały zoptymalizowane pod kątem najwyższego przewodnictwa cieplnego. Chłodzone sodem zawory układu wydechowego mają kanałową budowę oraz specjalne głowice wykonane z stalowego stopu, które wytrzymują temperatury do 900 stopni Celsjusza (1652° Farenheita).
Sprężarka doładowująca o 2380 cm3/obr., jest wyposażona w chłodnice powietrza doładowującego oraz wbudowany elektroniczny zawór obejściowy w celu regulacji ciśnienia doładowania do maksymalnego poziomu 80 kPa (11,6 psi). Dwuśrubowe wirniki są specjalnie pokryte:
• zastrzeżoną formułą na bazie poliamidu i innych żywic,
• odpornymi naścieranie nanocząsteczkami,
• stałymi środkami smarnymi, takimi jak politetrafluoroetylen (Teflon).
Powłoka ta umożliwia uzyskanie mniejszej odległości pomiędzy wirnikami. To zaś redukuje wewnętrzny wyciek powietrza, co zwiększa osiągi sprężarki oraz zapewnia wyższą efektywność pracy. Powłoka wytrzymuje temperatury uzyskiwane podczas sprężania oraz zapewnia najwyższy poziom odporności na korozję.
Sprężarka doładowująca jest uszczelniona na cały swój okres żywotności olejem syntetycznym klasy Premium, wykorzystuje przełożenie napędu 2,36:1 oraz zapewnia maksymalną prędkość 14 600 obr./min. Układ napędowy sprężarki wyposażono w jednokierunkowe sprzęgło usprawniające pracę, jednocześnie umożliwiając wydobywanie potężnego dźwięku, który z pewnością jest w stanie zauroczyć kierowców Jeepa Grand Cherokee Trackhawk.
Źródła powietrza zasilającego sprężarkę doładowującą obejmują wlot chłodnego powietrza w dolnej części zderzaka, który umieszczono w miejsce światła przeciwmgielnego po stronie kierowcy i która pomaga w zasilaniu 92-milimetrowego korpusu przepustnicy.
Wał korbowy napędza wysokowydajną gerotorową pompę olejową, która zasila obwód smarowania obejmujący osiem wysokowydajnych dysz wtrysku oleju do chłodzenia tłoka. Wymiennik ciepła olejowo-powietrzny, zamontowany w przedniej części Trackhawk, obniża temperaturę oleju nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych, takich jak jazda po torze.
Nowy układ chłodzenia, składający się z pompy, zbiornika, wymiennika ciepła oraz przewodów, wspomaga chłodzenie powietrza dolotowego podczas jazdy sportowej. Układ ten zaprojektowano tak, aby temperatura powietrza dolotowego utrzymywała się na poziomie 60 stopni Celsjusza (140 stopni Farenheita) w ekstremalnych warunkach otoczenia, umożliwiając przy tym przepływ powietrza na poziomie 30 000 litrów na minutę.
Nowy układ doprowadzania paliwa, obejmujący dwie wysokowydajne pompy pracujące w wielu trybach, dopasowane do wymagań silników wysokowydajnych.
Ulepszone komponenty układu przeniesienia napędu, wytrzymałość i zapewniają wzorcowe osiągi na drodze
Charakterystyka eksploatacyjna Jeepa Grand Cherokee Trackhawk 2018, ma lepsze parametry dzięki różnym ulepszonym komponentom układu przeniesienia napędu, aby sprostać dodatkowemu momentowi obrotowemu generowanemu przez doładowany silnik.
Standardowa 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów TorqueFlite zapewnia lepszą reakcję podczas zmiany biegów, jakość i spójność uzyskiwanych osiągów oraz właściwości jezdnych. Oprogramowanie skrzyni biegów uwzględnia takie zmienne jak gradienty momentu obrotowego silnika, kick-down, przyspieszenie wzdłużne oraz boczne, zmiany pochylenia, wykrywanie tarcia oraz wykrywanie redukcji biegu w celu określenia odpowiedniego mapowania zmiany biegów.
Grand Cherokee Trackhawk jest wyposażony w system napędu na cztery koła Jeep Quadra-TracTM, który obejmuje tylny elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu oraz jednobiegową skrzynię rozdzielczą. W celu podwyższenia siły i wytrzymałości w nowej skrzyni rozdzielczej zastosowano łańcuchy z kutej stali oraz szerszy łańcuch.
Wzmocniony tylny wal napędowy jest połączony z nową, mocniejszą tylną osią. Mechanizm różnicowy ma ulepszoną konstrukcję obudowy, ulepszoną geometrię pierścienia i przekładni zębatej oraz nowy czteropunktowy schemat montażu osi, aby zapewnić lepsze rozłożenie masy i przekazać dodatkowy moment obrotowy oraz podwyższoną ogólną wytrzymałość. Moment obrotowy jest dostarczany na tylne koła za pomocą nowych ultrawytrzymałych półosi wykonanych ze stopionej próżniowo niskostopowej stali z ulepszonymi 8-kulowymi zewnętrznymi przegubami homokinetycznymi.
Standardowy system kontroli startu Launch Control optymalizuje osiągi Grand Cherokee Trackhawk, koordynując działanie silnika, skrzyni biegów, układu przeniesienia napędu oraz zawieszenia w celu zapewnienia podręcznikowego startu oraz stałego przyspieszenia na prostej.
Nowy standardowy system Torque Reserve zapewnia ulepszoną reakcję silnika na moment obrotowy oraz szybsze przyspieszanie pojazdu podczas ruszania z aktywowanym systemem Launch Control poprzez wstępne ustawienie zaworu upustowego sprężarki w celu doładowania oraz zminimalizowania czasu napełniania kolektorów przy jednoczesnym odcięciu dopływu paliwa do poszczególnych cylindrów oraz zarządzanie czasem zapłonu. Zapewnia to wytworzenie rezerwowego momentu obrotowego, który może być natychmiast dostarczony przy przyspieszaniu ze startu zatrzymanego.
System Selec-Track w Grand Cherokee Trackhawk wykorzystuje dostrojone do osiągów oprogramowanie w celu dokonania wstępnej konfiguracji oraz rozróżnienia pięciu trybów dynamicznej jazdy, w tym: Auto, Sport, Track (Tor), Snow (Śnieg) oraz Tow (Holowanie), umożliwiając kierowcom dokonanie wyboru w kwestii ustawień pojazdu, które perfekcyjnie spełniają ich wymagania i są idealnie dopasowane do warunków drogowych. Tryby jazdy sterują oddzielnie systemem napędu na cztery, skrzynią biegów, łopatkami do zmiany biegów, zawieszeniem oraz elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego.
Konfiguracja dynamicznych trybów jazdy obejmuje następujące ustawienia:
• Auto - automatyczna adaptacja do wszystkich warunków. Wykorzystuje podział momentu obrotowego przesyłanego w 40 % na przednią oś i w 60 % na tylną oś.
• Sport - obniżony czas zmiany biegów o 50 % w porównaniu z trybem Auto. Kontrola stabilności, napęd na cztery koła oraz układ kierowniczy mają ustawienia odpowiednie dla stylu typowego entuzjasty jazdy samochodem. Można korzystać z łopatek przy kole kierownicy oraz zawieszenie jest nieco twardsze bez zwiększania odczucia dyskomfortu, zapewniając lepsze osiągi niż w trybie Auto. Wykorzystuje podział momentu obrotowego na przednią i tylną oś w stosunku 35/65.
• Track (Tor) - obniżony o 68 % czas zmiany biegów w porównaniu z trybem Auto do 160 milisekund. Ustawienia systemu kontroli stabilności, napędu na cztery koła oraz układu kierowniczego są dopasowane do najlepszych osiągów podczas jazdy po torze. Aktywne łopatki przy kole kierownicy, zawieszenie jest maksymalnie utwardzone, aby zmaksymalizować osiągi na gładkich, suchych nawierzchniach. Wykorzystuje podział momentu obrotowego na przednią i tylną oś w stosunku 30/70.
• Tow (Holowanie) - dostarcza liniowo moment obrotowy w celu zapewnienia większej płynności jazdy oraz dopasowuje ustawienia zawieszenia do płynnego ruszania, pokonywania zakrętów i hamowania. Zapewnia maksymalne osiągi w trakcie holowania wykorzystując przy tym podział momentu obrotowego na przednią i tylną oś w stosunku 60/40.
• Snow (Śnieg) - maksymalizacja przyczepności, aby dostosować pojazd do jazdy po ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach przy jednoczesnym obniżeniu mocy wyjściowej silnika. Wykorzystuje podział momentu obrotowego na przednią i tylną oś w stosunku 50/50.
Trackhawk ma także tryb Custom umożliwiający kierowcy indywidualizację osiągów pojazdu poprzez wybór parametrów dynamiki jazdy z wykorzystaniem mnóstwa kombinacji systemów, w jakie wyposażony jest pojazd.
Jeep Grand Cherokee Trackhawk jest wyposażony w niezależne przednie zawieszenie wykorzystujące wahacze typu „short arm" i „long arm" (SLA) ze sprężynami, układ adaptacyjnego tłumienia Bilstein (ADS), górne oraz dolne aluminiowe wahacze (wahacze w kształcie litery „A"), aluminiowe zwrotnice oraz rurowy drążek stabilizatora. Konstrukcja tylnego wielowahaczowego zawieszenia ze sprężynami obejmuje układ adaptacyjnego tłumienia drgań Bilstein, dolny aluminiowy wahacz, niezależne górne wahacze (naprężenie i wyginanie) oraz dodatkowy wahacz, a także rurowy drążek stabilizatora.
Jeep Grand Cherokee Trackhawk może ciągnąć przyczepę o masie 3266 kg (7200 funtów).

Nowy wzorzec SUV-a w długości drogi hamowania.
Nowy wysokowydajny układ hamulcowy jest wyposażony w największe standardowe przednie hamulce, jakie były dotąd oferowane w pojeździe marki Jeep. Aby uzyskać doskonałe osiągi w zakresie hamowania, znakomity poziom zarządzania termicznego oraz wytrzymałość, z przodu zamontowano 400 mm (15,75-calowe) dwuelementowe wentylowane tarcze hamulcowe z sześciotłokowymi zaciskami, z nowym wyróżniającym żółtym wykończeniem, zaś z tyłu zastosowano 350 mm (13,78-calowe) wentylowane tarcze z czterotłokowymi żółtymi zaciskami hamulcowymi.
Dzięki nowym hamulcom Brembo droga hamowania Grand Cherokee Trackhawk jadącego z prędkością 97 km/h (60 mph) wynosi 35 m (114 stóp). Unikalny sposób dostrojenia układu przeciwpoślizgowego, elektronicznego systemu kontroli stabilizacji oraz systemów kontroli trakcji zapewnia zwiększony poziom bezpieczeństwa.

Agresywne i funkcjonalne nadwozie.
Zawieszenie Jeep Grand Cherokee Trackhawk 2018 jest o 2,54 cm (1 cal) niższe niż w przypadku Grand Cherokee SRT i wyróżnia się także za sprawą poszerzeń błotników w kolorze nadwozia, nakładkami na boczne progi oraz muskularną pokrywą silnika z podwójnymi ekstraktorami ciepła.
Charakterystyczny siedmioszczelinowy przedni grill łączy się z adaptacyjnymi, bi-ksenonowymi reflektorami oraz charakterystycznym obramowaniem świateł LED. Reflektory w modelu Trackhawk mają unikalne obudowy w kolorze błyszczącej czerni (Gloss Black), aby zaakcentować ich wygląd przypominający klejnot.
Z przedniej części Trackhawk zniknęły światła przeciwmgielne, co ma na celu zoptymalizowanie przepływu powietrza do modułów chłodzących oraz wlotów powietrza bez kompromisu dla ogólnego balansu.
Od tyłu, Grand Cherokee Trackhawk ma unikalną osłonę w kolorze błyszczącej czerni (Gloss Black), w której kryją się mierzące 10,16 cm (4 cale) cztery końcówki rury wydechowej w kolorze chromowanej czerni (Black Chrome). Nowy design układu wydechowego obejmujący cztery końcówki rury wydechowej zapewnia emocjonujące i niepowtarzalne wrażenia podczas maksymalnego przyspieszenia.
Plakietki z napisem „Supercharged" umieszczone na obu przednich drzwiach oraz plakietka Trackhawk na klapie bagażnika mają czarny matowy kolor Matte Black oraz chromowane obrysy Liquid Titanium Chrome.
Nowe, standardowe 20x10" obręcze kół Titanium z chromowanymi satynowymi Satin Chrome środkowymi kapslami ukazują znajdujące się poniżej nich żółte zaciski hamulcowe. Dostępne lekkie 20x10" obręcze kół z kutego aluminium w kolorze błyszczącej czerni (Low Gloss Black) ważą 5,4 kg (12 funtów) mniej niż standardowe felgi w Trackhawk. Grand Cherokee Trackhawk ma także na wyposażeniu całkiem nowe wielosezonowe opony Pirelli 295/45ZR20 Scorpion Verde oraz nowe, trójsezonowe opony Pirelli P Zero o zwiększonym współczynniku prędkości.
Jeep Grand Cherokee Trackhawk jest dostępny w dziewięciu kolorach nadwozia: srebrnym Billet Silver, grafitowym Granite Crystal, czarnym Diamond Black, trójwarstwowym lakierem w kolorze kości słoniowej Ivory, białym Bright White, czerwonym Velvet Red, niebieski Rhino (wyłącznie ten model), czerwonym perłowym Redline2 (wyłącznie ten model) oraz niebieskim TrueBlue.

Nowoczesne, inspirowane rajdami wnętrze.
W zorientowanym na kierowcę wnętrzu wykorzystano miękkie w dotyku materiały klasy Premium, unikalne wykończenia w kolorze chromowanej czerni Light Black Chrome oraz wstawki z włókna węglowego, a także wyposażono go w 7-calowy wyświetlacz z informacjami dla kierowcy (DID) w zestawie wskaźników, w którego środkowej części umieszczono obrotomierz. Po lewej stronie zestawu wskaźników znajduje się prędkościomierz obejmujący zakres prędkości od 0 do 320 km/h (0-200 mph).
W środkowej części panelu wskaźników znajduje się 8,4-calowy ekran dotykowy systemu Uconnect zawierający opracowane specjalnie dla modelu Trackhawk strony Performance Pages, na których prezentowany jest szereg osiągów oraz odczytów wskaźników, w tym nowy ekran dynamometru silnika, który dokonuje w sposób ciągły pomiarów wartości mocy (KM), momentu obrotowego oraz dotyczących bieżącego biegu w skrzyni biegów. Ekran dynamometru oferuje również nową funkcję umożliwiającą dokonywanie zrzutów ekranu i zapisywania odczytów na USB.
Trójramienne koło kierownicy w Jeep Grand Cherokee Trackhawk ze spłaszczoną dolną częścią zapewnia komfort i wygodę, a także umożliwia sterowanie systemem audio i głośnomówiącym oraz ergonomicznymi łopatkami zmiany biegów.
Trackhawk wyposażono w standardzie w fotele z tapicerką wykonaną ze skóry Nappa oraz zamszu z wyhaftowanym logo „Trackhawk". Pakiet Signature Leather z pełnym obszyciem skórą wnętrzem oraz wytłaczanym na fotelach napisem „Trackhawk", jest opcjonalnie dostępny w kolorze czarnym lub dedykowanym do wersji Trackhawk czarnym i ciemnorubinowym Dark Ruby Red. Siedzenia są także podgrzewane (przednie oraz tylne) oraz wentylowane (przednie). Opcjonalnie są także dostępne pasy bezpieczeństwa w kolorze ciemnorubinowym Dark Ruby Red oraz 2-panelowy panoramiczny dach.
Nowy pakiet Premium Metal oferowany jest w wersji standardowej. Wzbogaca on wnętrze modelu Trackhawk o różne rzeczywiste metalowe akcenty.
Dodatkowe elementy wnętrza klasy Premium to: standardowy system aktywnego tłumienia hałasu Active Noise Cancellation, podsufitkę klasy Premium, skórzaną tapicerkę z przeszyciem na desce rozdzielczej, drzwiach, środkowej konsoli oraz podłokietniku, dywaniki podłogowe Berber z emblematem Trackhawk oraz dostępne centrum rozrywki z dwoma ekranami dla pasażerów w drugim rzędzie umożliwiające odtwarzanie Blu-ray.
Oferowane są dwa systemu audio do wyboru, w tym wysokiej klasy 825-watowy system nagłośnienia Harman Kardon z 19 głośnikami oraz 2 subwooferami.
Bezpieczeństwo i ochrona.
Jeepa Grand Cherokee Trackhawk 2018 wyposażono w ponad 70 funkcji bezpieczeństwa i ochrony, w tym w kamerę Trailer Hitch Camera, umożliwiającą uzyskanie podglądu holowanej przyczepy podczas jazdy oraz tryb Valet umożliwiający dokonanie następujących konfiguracji pojazdu:
• Zmiana mapowania silnika w celu znacznej redukcji mocy wyjściowej oraz momentu obrotowego; ograniczone do 4000 obr./min.
• Blokada dostępu przełożenia do pierwszego biegu oraz wcześniejszych niż zazwyczaj zmian na wyższe biegi.
• Skrzynia biegów traktuje pozycję manualną skrzyni biegów, tak jak pozycję Drive.
• Ustawienia przyczepności Trakcja, układ kierowniczy i zawieszenie są ustawione do jazdy miejskiej.
• Łopatki zmiany biegów przy kole kierownicy są dezaktywowane.
• Funkcje trybów jazdy są dezaktywowane.
• Elektroniczny system kontroli stabilizacji (ESC) jest w pełni aktywny.
• System kontroli startu Launch Control jest dezaktywowany.
Kierowcy mogą aktywować lub dezaktywować tryb Valet, wykorzystując do tego celu zindywidualizowany czterocyfrowy kod PIN.
Inne, znaczące, standardowe funkcje z zakresu bezpieczeństwa i ochrony w jakie jest wyposażony model Grand Cherokee Trackhawk, to tempomat adaptacyjny (ACC) z funkcją Stop, zaawansowany system wspomagania hamowania awaryjnego (Advanced Brake Assist), system wykrywania martwych pól widzenia z systemem wykrywania obiektów na drodze cofania (Blind-spot Monitoring with Rear Cross Path Detection), systemy ostrzegania o zagrożeniu najechania na poprzedzający pojazd (Forward Collision Warning) i zapobiegania kolizji (Crash Mitigation) działające podczas jazdy z dowolną prędkością, asystent parkowania przodem i tyłem (Front and Rear Park Assist), system ostrzegania przed niezamierzonym zjeżdżaniem z pasa ruchu (Lane Departure Warning-Plus), system gotowości hamulców (Ready Alert Braking) oraz przyciski systemu łączności SiriusXM Guardian oraz Pomocy drogowej (Roadside Assistance).

Zaawansowany technologicznie całkiem nowy system informacji i rozrywki.
Nowy Jeep® Grand Cherokee Trackhawk 2018 jest wyposażony w standardzie w aplikacje Apple CarPlay oraz Android Auto, z których można korzystać poprzez 8,4-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego Uconnect.

Apple CarPlay.
Umożliwia bezproblemową integrację z iPhonem poprzez wbudowany w pojeździe ekran dotykowy i przyciski sterowania oraz dodatkowo poprzez system Siri Voice. Kierowcy posiadający iPhony mogą nawiązywać i odbierać rozmowy telefoniczne, słuchać muzyki, wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe oraz korzystać z nawigacji z wykorzystaniem systemu głośnomówiącego zoptymalizowanej pod kątem ruchu na drodze, nie odrywając przy tym wzroku od drogi.

Android Auto.
System udostępnia informacje użyteczne podczas jazdy oraz ułatwia dostęp do najlepszych technologii Google. Obejmuje swym zakresem mapy Google Maps z darmową nawigacją z wykorzystaniem systemu głośnomówiącego, informacje o ruchu drogowym podawane są w czasie rzeczywistym, oraz prowadzenie według pasa ruchu. Zapewnia uzyskanie dostępu na żądanie do 30 milionów utworów muzycznych z Google Play Music oraz daje możliwość wykonywania rozmów telefonicznych czy wysyłania i otrzymywania wiadomości tekstowych, nie odrywając przy tym rąk od kierownicy. Można też z jego pomocą zadać dowolne pytanie w wyszukiwarce Google. Aplikacja Android Auto ułatwia również uzyskanie dostępu do popularnych aplikacji oraz treści z poziomu ekranu dotykowego systemu Uconnect.
Najnowszy system operacyjny Uconnect obejmuje przyjazne użytkownikowi funkcjonalności, wyświetlacz z funkcją przybliżania palcami na ekranie (pinch-to-zoom), procesor o podwyższonej mocy, szybszy czas uruchomienia oraz ekrany dotykowe, na których można wyświetlać grafikę o wysokiej rozdzielczości. Kierowcy oraz pasażerowie mają też w swoim zasięgu mnóstwo funkcjonalności z zakresu systemu informacji i rozrywki w tym radio SiriusXM, pakiet usług Travel Link, usługi Traffic and Guardian Connected przekazujące informacje w czasie rzeczywistym.

Jeep Polska

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
netcarshow

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Czw, 13.04.2017, 12:54
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 973
Samochód: FR, IT
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Obłęd. Poproszę sześć.

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Czw, 13.04.2017, 14:27
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: 2014 Jeep Grand Cherokee FL
Ale będzie w Europie oferowany :?: :>

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Czw, 13.04.2017, 15:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018