Śro, 01.02.2017, 19:30
Iceman napisał(a):Ice nie zrozumiales tego co napisalem whatever
Nie, 05.02.2017, 13:49
Iceman napisał(a):wsrod potencjalnych klientow i30 nie wzbudzil zainteresowania tak jak chociazby robi to Tucson
Pią, 10.02.2017, 11:04
Koreański kompakt już w ofercie. Wraz z rozszerzeniem zakresu wyposażenia standardowego Hyundaia i30 wycofano z oferty dotychczasowe, podstawowe wersje Base oraz Classic. Cennik otwiera teraz odmiana Classic Plus za prawie 66 000 PLN.
Nowy Hyundai i30 hatchback w wersji podstawowej Classic Plus ze 100-konnym silnikiem 1.4 MPI oferowany jest w cenie od 65 700 złotych – czyli takiej samej jak w przypadku poprzednika, ale jednocześnie z bogatszym wyposażeniem na pokładzie.
Każda wersja nowego i30 zawiera m.in. układ autonomicznego hamowania (AEB), system utrzymywania pasa ruchu, monitoring poziomu koncentracji u kierowcy, "inteligentne" światła drogowe, tempomat czy elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne oraz klimatyzację (standardowo manualna dla Classic Plus i Comfort, dwustrefowa automatyczna standardowo dla Style oraz Premium).
"Koreańczyk" zaserwuje klientom gamę obejmującą do wyboru motor 1.4 T-GDI o mocy 140 KM (to debiutant w którymkolwiek z samochodów koreańskiego producenta), trzycylindrowca 1.0 T-GDI/120 KM lub wolnossący silnik 1.4 MPI/100 KM. Natomiast po stronie diesla mamy jednostkę 1.6 dostępną w trzech wariantach mocy: 95, 110 lub 136 koni.
Do topowej wersji benzynowej 1.4 T-GDI oraz diesla o mocy 110 lub 136 KM będzie można zamówić dwusprzęgłową przekładnię 7DCT.
Oferta modelowa na Hyundaia i30 – rocznik 2017 – przedstawia się następująco:
CLASSIC PLUS
- 1.4 MPI/100 KM + 6MT: od 65 700 złotych
- 1.0 T-GDI/120 KM + 6MT: od 72 200 złotych
- 1.6 CRDI/95 KM + 6MT: od 77 000 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 6MT: od 79 500 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 7DCT: od 85 500 złotych
COMFORT
- 1.0 T-GDI/120 KM + 6MT: od 78 200 złotych
- 1.4 T-GDI/140 KM + 6MT: od 81 200 złotych
- 1.4 T-GDI/140 KM + 7DCT: od 87 200 złotych
- 1.6 CRDI/95 KM + 6MT: od 83 000 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 6MT: od 83 500 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 7DCT: od 91 500 złotych
- 1.6 CRDI/136 KM + 6MT: od 88 500 złotych
- 1.6 CRDI/136 KM + 7CDT: od 94 500 złotych
STYLE
- 1.0 T-GDI/120 KM + 6MT: od 83 200 złotych
- 1.4 T-GDI/140 KM + 6MT: od 86 200 złotych
- 1.4 T-GDI/140 KM + 7DCT: od 92 200 złotych
- 1.6 CRDI/95 KM + 6MT: od 88 000 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 6MT: od 90 500 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 7DCT: od 96 500 złotych
- 1.6 CRDI/136 KM + 6MT: od 93 500 złotych
- 1.6 CRDI/136 KM +7DCT: od 99 500 złotych
PREMIUM
- 1.0 T-GDI/120 KM + 6MT: od 90 200 złotych
- 1.4 T-GDI/140 KM + 6MT: od 93 200 złotych
- 1.4 T-GDI/140 KM + 7DCT: od 99 200 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 6MT: od 97 500 złotych
- 1.6 CRDI/110 KM + 7DCT: od 103 500 złotych
- 1.6 CRDI/136 KM + 6MT: od 100 500 złotych
- 1.6 CRDI/136 KM + 7DCT: od 106 500 złotych
Oferta modelowa na nowego i30 obejmuje ponadto pakiet Business – w cenie 1 100 złotych (dla wersji Classic Plus). Zawiera on takie pozycje jak skórzana kierownica i gałka skrzyni biegów, regulacja odcinka lędźwiowego dla kierowcy oraz system Bluetooth.
W początkowym okresie oferowane będą także specjalne wersje premierowe Hyundaia i30. Specyfikację uzupełniono w tym wypadku o dodatkowe elementy wyposażenia – ceny od 73 900 złotych (Premiere Comfort 1.4 MPI).
Czw, 16.02.2017, 11:36
Przy okazji ogłoszenia cen na wersję hatchback nowej generacji marka Hyundai ujawniła zarazem plany, jakie ma na dalsze rozszerzenie gamy modelowej kompaktowego i30.
I tak w ślad za wersją Hyundai i30 hatchback nowej generacji, która właśnie w tym miesiącu wchodzi do polskiej oferty, podąża już odmiana nadwoziowa kombi – i30 Wagon zadebiutuje przed szeroką publicznością podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie, który rusza w pierwszych dniach marca.
W rodzinie i30 pojawi się także pierwszy sportowy model serii N, który wejdzie do produkcji w bieżącym roku kalendarzowym. Natomiast na początku 2018 roku Hyundai zaprezentuje światu model i30 w nowej, atrakcyjnej dla oka wersji z nadwoziem typu fastback.
Najnowszy i30 początkowo zaserwuje klientom gamę silnikową obejmującą do wyboru motor 1.4 T-GDI o mocy 140 KM (to debiutant w którymkolwiek z samochodów koreańskiego producenta), trzycylindrowca 1.0 T-GDI/120 KM lub wolnossący silnik 1.4 MPI/100 KM. Natomiast po stronie diesla mamy jednostkę 1.6 dostępną w trzech wariantach mocy: 95, 110 lub 136 koni.
Czw, 23.02.2017, 14:13
The new i30 Wagon is 245mm (9.6 inches) longer than the latest hatch, with all that extra space hanging over the rear axle, as the wheelbase remains unchanged at 2,650 mm (104.3 in.). This resulted in a huge increase in luggage capacity at 602 liters with the rear seats in place (versus the hatch that offers 395 liters), and 1,650 liters when folded, thus beating the Golf, Astra and Focus wagons in the boot war.
Czw, 23.02.2017, 14:26
Czw, 23.02.2017, 22:44
Pią, 24.02.2017, 0:13
Sob, 15.07.2017, 7:59
Sob, 15.07.2017, 19:16
Sob, 15.07.2017, 23:20
Nie, 16.07.2017, 10:03
nevport napisał(a):astback to trochę coś innego niż liftback.
Co ciekawe konkurencja nie posiada tego typu nadwozia w tym segmencie.
Nie, 16.07.2017, 20:37
Alfisti4ever napisał(a):nevport napisał(a):astback to trochę coś innego niż liftback.
Fastback m.in. nie ma szyby otwieranej wraz z klapą bagażnikaCo ciekawe konkurencja nie posiada tego typu nadwozia w tym segmencie.
Octavia, Rapid, po prostu nie nazywa się fastback
Nie, 16.07.2017, 22:16
Iceman napisał(a):Z głównego źródła wiem, że ten cały fastback to będzie po prostu nowy Veloster
Pon, 17.07.2017, 7:37
Pon, 17.07.2017, 12:49
Pon, 17.07.2017, 16:52
Kobi napisał(a):Alfisti4ever napisał(a):nevport napisał(a):astback to trochę coś innego niż liftback.
Fastback m.in. nie ma szyby otwieranej wraz z klapą bagażnikaCo ciekawe konkurencja nie posiada tego typu nadwozia w tym segmencie.
Octavia, Rapid, po prostu nie nazywa się fastback
Jak sam napisałeś klapa nie otwiera się z szybą więc Octavia i Rapid tak jakby nie są jednak konkurencją, to liftbacki
Śro, 19.07.2017, 21:10
Pią, 28.09.2018, 22:40
Sob, 29.09.2018, 22:27