|
|
Obecny czas: Pią, 03.05.2024, 2:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
MAZ 2000 Perestrojka 1988r ZSRR prototyp
Autor |
Wiadomość |
parigot
Postów: 454 Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
|
MAZ 2000 Perestrojka 1988r ZSRR prototyp
No wiec jak juz napisalem na innym forum pojazd ten przypomina mi teraz R.Magnum..Ale wtedy byl nowoczesny przynajmniej z wygladu..
masa wlasna 12t, ladownosc 21t, V-max/120km/h
(c) belarusguide
Ostatnio edytowany przez parigot, Pią, 18.02.2005, 19:34, edytowano w sumie 1 raz
|
Pią, 18.02.2005, 0:16 |
|
|
tomek
Postów: 1034
|
no wyglÄ…d niejest za ciekawy
ogĂłlnie zderzak przedni to mega wiocha
|
Pią, 18.02.2005, 0:19 |
|
|
parigot
Postów: 454 Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
|
..zgadza sie ale to ma juz 17 latek..Jak na proto tira to niezle bylo wtedy
|
Pią, 18.02.2005, 0:22 |
|
|
tomek
Postów: 1034
|
parigot napisał(a): Jak na proto tira to niezle bylo wtedy
ale chyba tylko rosyjskiego
|
Pią, 18.02.2005, 0:23 |
|
|
parigot
Postów: 454 Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
|
..Nawiasem mowiac to co poniektorzy podejrzewali ze on byl caly ze sklejki..
ale tego nie wiadomo bo sie chyba nieuchowal ..moze go korniki zjadly
Ale faktem jest ze ekipa bialoruskich inzynierow i robotnikow wykonala prototyp chyba we dwa dni!
|
Pią, 18.02.2005, 0:32 |
|
|
tomek
Postów: 1034
|
może i lepiej że go korniki zjadły bo inaczej straszył by na drogach
|
Pią, 18.02.2005, 0:38 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
HEHE ciekawy
Kabina przypomina dzisiejsze autobusy
zderzak nie komentuje jak tym się skręca
silnika chyba zapomnieli dodać
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Pią, 18.02.2005, 8:35 |
|
|
Wilu
Postów: 22089
|
To tow ogóle było produkowane ale badziew
_________________ https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/
|
Pią, 18.02.2005, 9:05 |
|
|
Tomasz
Administrator
Postów: 4175 Miejscowość: Łódź
Samochód: Rover 75 V6
|
Hahahahahahahahaha.......
>> sorry, musiałem...
_________________ Rover 75 V6 & other...
|
Pią, 18.02.2005, 9:53 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Pią, 18.02.2005, 10:56 |
|
|
Cyryl
Postów: 229 Miejscowość: Wrocław
|
bardzo ciekawy materiał.
najciekawsze jest to, że nie jest to klasyczny ciągnik z naczepą, bo ma tylko jedną oś z przodu, natomiast tak jak naczepa 3 osie z tyłu.
wynika z tego, że jest (był) nieprzystosowany do standartowych ładunków, do tego pewnie szerokośc miał mniejszą niż 2,45 m więc nie było pewnie mowy o wożeniu towaru na paletach.
odnoszę wrażenie, że pojazd ten musiał mieć co najmniej z 2 hektary placu do zawracania.
jednak pomysł z osłonami aerodynamicznymi na przednie koła, które są jednocześnie zderzakiem/spojlerem uważam za dobry.
kabina przypomina trochÄ™ Iveco EuroTech-a.
jednak w tym czasie w Polsce królowały Jelcze ze starymi kabinami i Stary.
_________________ http://www.ciezarowki.autocentrum.pl
|
Pią, 18.02.2005, 13:24 |
|
|
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Wilu napisał(a): To tow ogĂłle byĹ‚o produkowane
Spójrz dokładnie na temat
Jak na 88 to całkiem nieźle nie licząc zderzaka oczywiście
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Pią, 18.02.2005, 14:06 |
|
|
parigot
Postów: 454 Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
|
Cyryl napisał(a): ednak w tym czasie w Polsce krĂłlowaĹ‚y Jelcze ze starymi kabinami i Stary.
..dokladnie! pozatym pojazd ten wzbudzil sensacje na salonie w Paryzu..Dodalem do nazwy "2000" bo tak w pelni sie ten pojazd nazywal.
|
Pią, 18.02.2005, 19:36 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
Cyryl napisał(a): bardzo ciekawy materiaĹ‚. najciekawsze jest to, ĹĽe nie jest to klasyczny ciÄ…gnik z naczepÄ…, bo ma tylko jednÄ… oĹ› z przodu, natomiast tak jak naczepa 3 osie z tyĹ‚u.
jednak pomysł z osłonami aerodynamicznymi na przednie koła, które są jednocześnie zderzakiem/spojlerem uważam za dobry.
chyba ma 2 osie z tyłu, tak mi się coś widzi
ale jak skręcać taką osłoniętą przednią osią, tam nie ma miejsca na wychylenie,choćby minimum
to jak razem z tym zderzakiem, teĹĽ bez sensu -a moĹĽe to jest podwozie tzw Ĺ‚amane - no nie wiem
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Pią, 18.02.2005, 19:47 |
|
|
Cyryl
Postów: 229 Miejscowość: Wrocław
|
może dwie-zdjęcie jest bardzo niewyraźne.
podwozie łamane? chodzi zapewne o dwie ramy przednią z kabina i silnikiem, drugą ze skrzynią ładunkową połączone przegubem, takie rozwiązanie stosuje się w wywrotkach pracujących w ciężkim terenie i niektórych ładowarkach tu na pewno nie.
ale na zdjęciu z przodu-nie wiem czy mi się wydaje, czy bardziej się domyślam, według mnie rozstaw kół jest dużo mniejszy niż obrys samochodu i pozwalało by to na skręty kół przednich przy nieruchomej osłonie bocznej.
_________________ http://www.ciezarowki.autocentrum.pl
|
Sob, 19.02.2005, 5:42 |
|
|
-=Sadek=-
Postów: 3539 Miejscowość: Rzeszów
|
co to q**a jest?????????????
_________________ ^^
|
Śro, 23.02.2005, 18:53 |
|
|
Wilu
Postów: 22089
|
Dj Boowzy napisał(a): Wilu napisał(a): To tow ogĂłle byĹ‚o produkowane SpĂłjrz dokĹ‚adnie na temat
Ale zonka je*Ĺ‚em
_________________ https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/
|
Śro, 23.02.2005, 23:18 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: MAZ 2000 Perestrojka 1988r ZSRR prototyp
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 12.09.2011, 10:19 |
|
|
t0m3k911
Postów: 557
|
Re: MAZ 2000 Perestrojka 1988r ZSRR prototyp
zacytujÄ™ swojÄ… koleĹĽankÄ™ - "po prostu kosmos"
|
Pon, 19.09.2011, 18:54 |
|
|
kulikowski
Postów: 7505 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1988 MAZ 2000 Perestrojka [prototyp SU]
Auto-motor-i-sport.pl 40ton.net FILM: Youtube.com kierowanie odbywało się poprzez skrętny wózek z przednią osią, napęd na przednią oś, drugi egzemplarz miał drugi wózek z zespołem napędowym przy środkowej (drugiej) osi, przeniesiony później do przedniej osi przyczepy; później dodano czwartą oś i powiększono zbiornik paliwa Dane techniczne:Producent: Minskij Awtomobilnyj Zawod, Mińsk, Białoruska SRR, ZSRS Rok budowy: 1988 Zbudowanych: 2 egz. (1 egz. odbudowany w 2004 r.) konstrukcja modułowa kamera z tyłu pojazdu Kabina: z włókna szklanego, kierowca we wnętrzu mógł stanąć wyprostowany, wyposażona w składany stolik, lodówkę i półkę na rzeczy Silnik: typu MAN D2866, zblokowany ze skrzynią biegów i przekładnią główną w wózku napędowym; 1 egz. posiadał drugi wózek z zespołem napędowym przy drugiej osi, przeniesiony później do przedniej osi przyczepy Moc maksymalna: 290 KM (213 kW) przy 2200 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 1200 Nm Skrzynia biegów: manualna 12-biegowa, zblokowana z przekładnią główną, umieszczona w wózku Układ napędowy: silnik umieszczony z przodu pojazdu, napędza koła przednie (6×2) [lub] silniki umieszczone z przodu pojazdu i przy drugiej osi, napędzają koła przednie i środkowe (6×4) lub koła przednie i koła przednie przyczepy [później] silnik umieszczony z przodu pojazdu, napędza koła przednie (8×2) Długość: 14 900 mm Szerokość: 2500 mm Wysokość: 4000 mm Masa własna: 12 000 kg Ładowność: 21 000 kg Masa całkowita: 33 000 kg Pojemność przestrzeni ładunkowej: 83 m3 Prędkość maksymalna: 130 km/h Średnica zawracania: 23,8 m Rozkład obciążeń: 11 000 kg na każdą z trzech osi Zawieszenie: pneumatyczne Układ kierowniczy: skrętny wózek z przednią osią i czopem skrętu Układ hamulcowy: pneumatyczny z ABS (C) Auto-motor-i-sport.pl 40ton.net Youtube.com Wikipedia.de
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Wto, 13.04.2021, 18:04 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |