Pią, 18.02.2005, 0:16
Pią, 18.02.2005, 0:19
Pią, 18.02.2005, 0:22
Pią, 18.02.2005, 0:23
parigot napisał(a):Jak na proto tira to niezle bylo wtedy
Pią, 18.02.2005, 0:32
Pią, 18.02.2005, 0:38
Pią, 18.02.2005, 8:35
Pią, 18.02.2005, 9:05
Pią, 18.02.2005, 9:53
Pią, 18.02.2005, 10:56
Pią, 18.02.2005, 13:24
Pią, 18.02.2005, 14:06
Wilu napisał(a):To tow ogĂłle byĹ‚o produkowane
Pią, 18.02.2005, 19:36
Cyryl napisał(a):ednak w tym czasie w Polsce krĂłlowaĹ‚y Jelcze ze starymi kabinami i Stary.
Pią, 18.02.2005, 19:47
Cyryl napisał(a):bardzo ciekawy materiaĹ‚.
najciekawsze jest to, że nie jest to klasyczny ciągnik z naczepą, bo ma tylko jedną oś z przodu, natomiast tak jak naczepa 3 osie z tyłu.
jednak pomysł z osłonami aerodynamicznymi na przednie koła, które są jednocześnie zderzakiem/spojlerem uważam za dobry.
Sob, 19.02.2005, 5:42
Śro, 23.02.2005, 18:53
Śro, 23.02.2005, 23:18
Dj Boowzy napisał(a):Wilu napisał(a):To tow ogĂłle byĹ‚o produkowane
Spójrz dokładnie na temat
Pon, 12.09.2011, 10:19
W końcu lat 80. w ZSRR tworzono wiele prototypów nowych samochodów ciężarowych. Najbardziej znaczącym wśród nich był MAZ-2000. Projekt ten był kontynuowany do roku 2000. Samochód ten, zwany "pierestrojką" miał budowę modułową. Samochód składał się z osobnych modułów zespołów: silnika, skrzyni biegów, tylna oś z zawieszenia, układu kierowniczego. W razie potrzeby każda z osi mogła być zastąpiona przez moduł dowolnej długości i ładowności. MAZ-2000 zadebiutował jesienią 1988 roku na wystawie w Paryżu, gdzie otrzymał bardzo wysokie noty. Ciężarówka z Mińska z dieslem MANa był przeznaczony do przewozu 21 ton ładunku z prędkością 120 km / h. Jego masa własna - 12 ton, długość - 14,9 metrów.
Pon, 19.09.2011, 18:54
Wto, 13.04.2021, 18:04